26/12/07 Deinze

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Ik ga hem ook rijden ....Mooie tocht..
een aanradertje.
DeeJee
Mountainbiker

Post by DeeJee »

Zijn er gasten die alleen gaan rijden en da liever niet doen. Ik ben bereid om te wachten aan de inschrijving en in groep te rijden. Altijd goed voor de sfeer en ambiance. 't Is toch Kerstmis voor wat, hé. Ik start tussen 8u45 en 9u00.
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

vandaag een paar pijltjes gevolgd, was op kruispunten/bos nog niet uitgepijld, maar met onze parkoers kennis was het geen probleem, zelf in bos was het reeds zeer druk, vandaag alles hard bevroren, maar woensdag zal het zalig vettig liggen
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

De tocht is nu voor 90% uitgepijld, idd, splitsingen en zo moeten nog worden aangebracht...
Parcours ligt er al iets minder hard bij..
Safety biker (jerommeke)
Mountainbiker
Location: SCOTT SCALE LTD - SPECIALIZED EPIC S-WORKS - BMC RACEMASTER - RIDLEY EXCALIBUR

Post by Safety biker (jerommeke) »

Da het er vettig zal bijliggen mag je zeker van zijn, zondag in overmere begon het op sommige plaatsten ook glibberig te liggen waar de zon haar werk kon doen, vooral in de bochten. En met de dooi en de neerslag die ze voorspellen zal het er niet op verbeteren! !!!!!!!! HOE VETTIGER HOE PRETTIGER !!!!!!!! :-D =D> :-D =D>
Last edited by Safety biker (jerommeke) on Wed 26 Dec 2007 00:26, edited 5 times in total.
F@@ntjen
Mountainbiker

Post by F@@ntjen »

De Fire-Bikers uit kuurne zullen ook met een delegatie aanwezig zijn,tot dan.

Image
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Hoe is het met het parcours ? Nog iets te melden organisatie ? Vettig ? Of valt het nog mee?
jend
Mountainbiker

Post by jend »

wij starten ook, men vriendin en ik dus. Juist voor een 2de dag op rij kunnen genieten van een heerlijke maaltijd en een glaasje(s) wijn. Dus die moeten er weer af hé :lol:. Mijn vermoeden is dat het er bij momenten glad en slijkerig zal bijliggen. Vooral dan in den bos aan de autostrade. maar voor de rest zal da wel goe meevallen. met de regen die ze deze nacht voorspellen zullen er wel wat plassen liggen.

Veel plezier op deze toch wel leuke en goed georganiseerde tocht.

Groetjes David.
Cavens
Mountainbiker

Post by Cavens »

Zal morgen aanwezig zijn met Chamberke voor de 45 km.
Axeswar
Mountainbiker

Post by Axeswar »

Leuke tocht, veel volk. Het is niet al te vettig, vooral het vele optrekken na de bochtjes (2de deel van de rit) kan lastig zijn. En die tweede bevoorrading mocht iets vroeger komen, alles wat je eet en drinkt zal in de laatste 6 kilometer niet veel meer uitmaken.
Post Reply