Voila, de pijlen hangen.
Vanochtend zijn we eraan begonnen, -5° aan de thermometerhut van Asse. Alles mooi wit en een stralende zonsopgang, magnifique ! Ondergrond lag droog met hier en daar een ijsplek. Morgen normaal gezien hetzelfde weer dus komt alles meer dan snor !
Tot dan,
p.s. 550 hm op 48,5 km.
23/12/07 Asse (vlaams-brabant)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
'k denk van ook eens af te komen naar hier, de streek is mij volledig onbekend op bikegebied, dus laat ons het beste hopen.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Idd ga zelfs met bike naar ginder vertrek om acht uur dus als je graag wagonnetje aanpikt. grtjsbeireke wrote:Alee laagvlieger dan zen we al met twee van deiremonne![]()
Razor zal morgen ook aanwezig zijn:d Samen met het broertje voor de TT.
Ik doe de 45 hij de 25. Vandaag al training gedaan in het veld en stuk van bloso route gereden en ook meerdere pijltjes tegengekomen. Tword een veelbelovend routeke:p
Als iemand me moest zien oranje groen pakje van bianchi catabikes.
En een zwarte bianchi doss met een dart2 voorvork. kdenk niet dat er nog veel andere zo zullen rondrijden
Ik doe de 45 hij de 25. Vandaag al training gedaan in het veld en stuk van bloso route gereden en ook meerdere pijltjes tegengekomen. Tword een veelbelovend routeke:p
Als iemand me moest zien oranje groen pakje van bianchi catabikes.
En een zwarte bianchi doss met een dart2 voorvork. kdenk niet dat er nog veel andere zo zullen rondrijden
- TJ!
- Mountainbiker
Maar hoe rij je naar ginder met de wagen...?Tom wrote:Hi D,
Je rijdt de steenweg omhoog richting Asse en dan kan je idd. het parkoer op (oversteek staat aangeduid). Je bent dan wel direct aan de laatste km's bezig, dus vlug aan de bruine L****
Kan je nu al van uit Dendermonde doorrijden tot op de Gentsesteenweg...?
Ben juist terug van de voetbal en ge kunt van opwijk door tot in asse. Ze zen nog aant werken maar er staan lichten.
@laagvlieger: ik vertrek wat later met den oto want kben nog maar just terug begonnen wegens ontsteking in de knie... moet eind januari zelfs geopereerd worre das minder... nu nog ff dobijten om toch te kunne biken
@laagvlieger: ik vertrek wat later met den oto want kben nog maar just terug begonnen wegens ontsteking in de knie... moet eind januari zelfs geopereerd worre das minder... nu nog ff dobijten om toch te kunne biken