22/12/2007 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pestel
Mountainbiker

Post by pestel »

perico wrote:Weinig kan ik hieraan toevoegen, prachtrit die zijn naam van kerstrit alle eer aandeed.Een fabelachtig winterdecor met daarop een mooi zonnetje.

Mooie afwisseling van road en technische bosstroken met als toetje idd. Ruddervoorde.

Tweemaal lekkere soep ,een gluhwein en een lekker vers broodje maakten het compleet.

Misschien toch een minpunt, heeft iemand de bikewash gezien :lol:

Wie bewust afwezig was heeft iets moois gemist.
Wie er niet kon bijzijn heeft pech gehad.

mvg. perico
de bikewash was aan de voorkant van de sporthal, niet waar je eindigde, dus als ge lanks achteren weg ging, kondege em nie zien.
Dit was de beste kerst vtt uit mijn leven, alleen het begin nie veel belovend vond ik, maar ruddervoorde, waar ik woon trouwens, was fantastisch, ik passeer elke dag aan het groenhovebos waar het technisch parkour lag, ik was zeer aangenaam verrast, was 1 van de beste technische stukjes uit mijn prille carrière, al duurt die nog maar sinds februari, proficiat aan de organisatoren
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Ik hem hem wel degelijk gezien maar bedoelde dat hij er bij dit weer verlaten bijlag. :wink:

pestel wrote:
perico wrote:Weinig kan ik hieraan toevoegen, prachtrit die zijn naam van kerstrit alle eer aandeed.Een fabelachtig winterdecor met daarop een mooi zonnetje.

Mooie afwisseling van road en technische bosstroken met als toetje idd. Ruddervoorde.

Tweemaal lekkere soep ,een gluhwein en een lekker vers broodje maakten het compleet.

Misschien toch een minpunt, heeft iemand de bikewash gezien :lol:

Wie bewust afwezig was heeft iets moois gemist.
Wie er niet kon bijzijn heeft pech gehad.

mvg. perico
de bikewash was aan de voorkant van de sporthal, niet waar je eindigde, dus als ge lanks achteren weg ging, kondege em nie zien.
Dit was de beste kerst vtt uit mijn leven, alleen het begin nie veel belovend vond ik, maar ruddervoorde, waar ik woon trouwens, was fantastisch, ik passeer elke dag aan het groenhovebos waar het technisch parkour lag, ik was zeer aangenaam verrast, was 1 van de beste technische stukjes uit mijn prille carrière, al duurt die nog maar sinds februari, proficiat aan de organisatoren
jeepee
Mountainbiker

Post by jeepee »

juist thuis van een prachtige rit!!!! wij nodigen iedereen uit! op onze tocht
maar dan in een geheel ander decor, nl. de vlaamse bergen(niet te onderschatten!)zie maar op www.vttkemmel
jeepee
Mountainbiker

Post by jeepee »

juist thuis van een prachtige rit!!!! wij nodigen iedereen uit! op onze tocht
maar dan in een geheel ander decor, nl. de vlaamse bergen(niet te onderschatten!)zie maar op www.vttkemmel
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Jongens, waar blijft die dooi???

Deze morgen aan de TT Veldegem begonnen. Zoals verwacht keihard bevroren ondergrond :evil: , maar wel doenbaarder dan Lendelede vorige zondag omdat er hier minder spoorvorming is (en ietsje meer baan). Deze tocht is steeds aangenaam om te rijden en dat komt vooral door de verschillende private bospassage en het superprestige parcours dat ze ter beschikking hebben =D> . Het weer zorgde in de ochtend wel voor een 'witte-kerst'-TT-gevoel. Soms prachtige zichten! :-D

Na 25km zat het er echter op. #-o Kort voor de bevoorrading platte band en bij nadere controle bleek het om een gescheurde buitenband te gaan. Hoogstwaarschijnlijk door bevroren modder die nog aan mijn remblokken hing en zo langzaam maar zeker mijn band scheurde. (bleek over bijna hele lengte gescheurd) :evil: Gelukkig niet zover van de bevoorrading waar ik ondanks de drukte relatief snel opgehaald werd. Daarna wel nog een leuke après.

En tot overmaat van ramp zorgt die vorst er ook nog eens voor dat Roeselare niet kan spelen vanavond :evil:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Alles is hierboven eigenlijk al verteld. Nog even herhalen, mooi decor, parcours met alles erop en eraan, lekkere soep met balletjes aan de bevoorradingen, superprestigeparcours :bounce: , enz.
Gelukkig reed mijn broer aan de eerste splitsing verkeerd zodat we onverwachts toch de volle 50km gereden hebben =D>
Bij het einde 2 kerstmannen gezien die dachten dat er een herhaling kwam van 2 jaar geleden.
De forumtrein bijgehaald bij de eerste bevoorrading (hadden mij eigenlijk 1km voordien gepasserd :oops: )Leuke bende maar voor mij gaat dit iets te snel :-D
We hebben ons dus terug geamusserd
Veldegem tot volgend jaar. =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Bikers tot in Wingene woensdag

Groeten
geertje :wink:
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Mooi tochtje deze morgen!!!

Alle goeie dingen over deze tocht zijn hier reeds gezegd.

Bedankt aan de organisatie =D> =D>.

De groeten en tot volgend jaar. :wink:
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

perfecte tocht met alles erop en eraan =D> =D> =D>
samen gestart met emperor rond 9u
het was soms opletten geblazen door de bevroren spoorvorming
en het laatste technisch boske en het crossparkoer waren dik inorde
Veldegem staat al voor volgend jaar op mijn agenda
Ervine
Mountainbiker