22/12/2007 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

=D> =D>

Heel mooie tocht met dank aan die verschillende bospassages ! Vooral die laatste zone was inderdaad behoorlijk technisch, knap van de organisatie dat ze daar ook de keuze lieten om dit te mijden. Dan is dat cycloparcours in Ruddervoorde toch veel simpeler, een boulevard in vergelijking... maar heel tof om eens te doen, in de modder moet dat echt een zwaar stuk zijn...

Op 't einde heb ik dan de eerste 10km nog eens gedaan, en het lag al wat vettiger. Toch makkelijk als alles mooi droog vervroren ligt :-)
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Hele mooie en snelle tocht, waar het extra opvalt als je (zoals mezelf vandaag) slechte benen hebt... Deurbieter al na een paar km laten rijden... Toch genoten van de 50 ,en het cyclocrossparcours was de max om eens zelf te doen... Tot volgend jaar!!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Knap, knapper ... knapst! :P
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Kerst-vtt die z'n naam waardig is ... mooi parkoer in een sprookjesachtig decor ... wondermooi =D>

Wederom een pluim voor de organisatie =D> =D> =D>

Greetzzz
moviestar 8)
Gunther11
Mountainbiker

Post by Gunther11 »

Inderdaad een mooi wintertochtje met een bijpassend decor. Reeds de derde deelname en nog steeds plezier aan het parcours. Het nieuwe stuk in één van die technische passages in de bosjes vond ik wree goe, nog meer van da. Volgend jaar komen we terug op de jaarlijkse afspraak. :-D
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Deze morgen samen met Geertje, Kris en Willem een prachtige tocht gereden. Door een misverstandje bij de eerste splitsing #-o zaten we op de grote toer ipv de voorziene 33 km.

Op de bevoorrading kennis gemaakt met Traxer, Veeteeteetje, Cowboy en de 15-jarigen AMG.

Superprestige parcours was echt de max om eens te mogen rijden :bounce:

Helaas een 10-tal km voor het einde ten val gekomen met een gezwollen en pijnlijke knie tot gevolg :( Toch verder gereden maar het laatste technische gedeelte aan mij moeten laten voorbijgaan.

Ondanks deze val heb ik, samen met mijn mtb-vrienden, toch super genoten van deze tocht.

Alles was meer dan in orde dus voor iedereen die meehielp =D> =D> =D>

Tot volgend jaar...
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Weinig kan ik hieraan toevoegen, prachtrit die zijn naam van kerstrit alle eer aandeed.Een fabelachtig winterdecor met daarop een mooi zonnetje.

Mooie afwisseling van road en technische bosstroken met als toetje idd. Ruddervoorde.

Tweemaal lekkere soep ,een gluhwein en een lekker vers broodje maakten het compleet.

Misschien toch een minpunt, heeft iemand de bikewash gezien :lol:

Wie bewust afwezig was heeft iets moois gemist.
Wie er niet kon bijzijn heeft pech gehad.

mvg. perico
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Vandaag geopteerd om ne keer echt te genieten van den tocht in Veldegem en dat is mij wonderwel gelukt.
Rond 9.30u aangezet samen met Filliberke aan een "geniet van de mooie natuur-tempo'tje" #-o en dat was het ook.Prachtige landschappen met een licht "motsneeuw-tapijtje". :roll:

Parcours was weer dik in orde met voor elk wat wils =D> .In de boskes is weer veel werk gestoken om mooie single-tackskes te maken.Veel overbruggingskes in dat laatse bosje. :bounce: =D> :bounce:

Twee goeie bevoorradingen en ne goe kom warme choco :drunk: op 't einde.

Nog aan deforumtafel bijgeschoven om wat bij te praten en m'n pistoletje op te eten en dan met een fijn "bob"-gevoel naar huis.

op naar volgend jaar. :bounce: :bounce:
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Verslag staat online op onze site

greetzzz
moviestar 8)
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Perfect weer, magnefiek parcours en schitterende decors en dan de organisatie, ewel, meer kunnen ze echt niet doen =D> =D> =D>
Post Reply