30/12/07 Boutersem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
laagvlieger
Mountainbiker

30/12/07 Boutersem

Post by laagvlieger »

Iemand meer info over deze tocht,waar deze heen trekt en hoeveel hm ect
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

Tochtje word georganiseerd door Wielerclub Boutersem Sportief (WBS) 40-25 km en kidstoer van 10 a 15 km tussen 7.30u en 10.30u op zondag 30 december

De tocht vertrekt in Boutersem aan de gemeentelijke feestzaal op de Kerkomsesteenweg te Boutersem

Julie zullen richting Lovenjoel-Bierbeek-Neervelp-Opvelp-Willebringen-bijna Meldert - Kumtich-Vissenaken-Kerkom-Binkom-bossen van Lubbeek-Heide gaan

Het zal vooral heuvelachtig zijn en meestal op veld en traktorwegen en in het 2e deel langs de bossen van Lubbeek met enkele klims en heel weinig asfalt ,enorm veel hoogtemeters zullen er niet zijn maar af en toe lange heuvelklimmen

Na afloop zijn er douches ,animatie ,DJ, promotiestandjes en ook een grote tombola met prijzen als helmen en 1 mountainbike te winnen
De kidstoer wordt 10 of 15 km ,naar gelang het weer.

Iedereen is welkom

De zaterdag rond 18.00u na afpijling zal ik de staat van ondergrond vermelden

http://www.wielersportteam.be/boutersem ... nieuws.htm
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Dus anders dan vorig jaar, niet meer langs Molendaelbos ?
Vraag dit omdat ik anders daar kan inpikken en in Boutersem natuurlijk wel mijn bijdrage ga betalen.

.
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

Neen ,we komen inderdaad niet in de buurt mollendaalbos , je kan misschien aan de Galgenberg inpikken (Brempt)
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

kans is groot dat ik ook kom rijden
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

niet te onderschatten parcour ,ik heb het vanmorgen gereden en daar waren toch meerdere stevige klimmen tussen
Alles was mooi wit bevroren ,hopelijk niet teveel regenen deze week en dan kan er zondag goed gevlamt worden
Iedereen is Welkom ,Leffe zal er genoeg zijn
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

iemand een idee van de hoogtemeters op de lange afstand?
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de sasbikers uit humbeek komen het daar ook onveilig maken..... op 't parcour of in de kantine :bounce: :P
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

Wielerclub Boutersem Sportief heet u welkom.

Ben vanmorgen het parcour gaan afpijlen , sommige stroken lagen er modderig bij maar het zijn maar korte stukjes waar de ondergrond na 5 cm nog bevroren is ,de rest van het parcour ligt er redelijk bij.

In de eerste helft zijn de meeste klimmen maar de hoogtemeters kan ik niet precies zeggen(het zal geen huldenberg of ottenburg TT zijn).

Parcour van de kids is 12 km geworden door het verwijderen van een stuk waar ze bomen aan het zagen zijn en teveel risiko voor met kids door te fietsen.

Morgen geeft de weerman al veel beter en droger weer dan vandaag ,dus we hopen dat er veel volk komt en dat we er een groot feest kunnen van maken.

Tot morgen en vergeet niet dat er een tombola is met grote prijzen.
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

het is morgen mijne 48ste TT van dit jaar en den Bart zijne 52ste we gaan feesten :bounce: :drunk: :bounce: :drunk: :bounce: :drunk:
Post Reply