22/12/2007 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ik was vandaag in de streek, je ziet en voelt dat er iets mooi gaat doorgaan, jammer genoeg moet ik deze aan mij voorbij latengaan door te druk in t werk
maar ik wens alle bikers een fijne tocht, de natuur ligt er wonderlijk mooi bij, genieten maar
kwijl,kwijl,kwijl #-o
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

zannini en de vrije cyclos goei morgen, ge moogt zeker zijn de bende van sint-joris zal met een ruime delegatie aanwezig zijn, de kerst-tt van veldegem is niet te versmaden, terwijl ik dit hier zit te schrijven zijn de vroege vogels van de club reeds aan het biken, ikzelf moet nog een paar uurtjes gaan schilderen bij de dochter(wat moet ne mens nie doen voor zijn gasten hé) maar kom zeker af na de middag
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Voilà, Veldegem zit er al op! Prachtige rit in een prachtig wit (maar hard) parcours. Crossparcours in Ruddervoorde was heel goed berijdbaar. Merkenveld lag er slechter #-o bij op sommige plaatsen. De technische passages onderweg waren niet te versmaden :bounce: , alsook de warme chocomelk aan de finish :bounce: . Proficiat aan de organisatie =D> =D> en tot volgend jaar! ... en vanaf nu verlang ik weer naar wat warmere temperaturen en een hoop modder!!! :^o
Ducati
Mountainbiker

Post by Ducati »

Voila als een paar uur terug, goed parcour, altijd tof in de bossen gaan rijden en natuurlijk het cylcocorssparcour, jammer dat we er geen twee keer op konden. Merci aan de organisatie en volgend jaar mag je me zeker terug verwachten =D>
wrangler
Mountainbiker

Post by wrangler »

Ik zal er niet veel woorden aan vuil maken; het was AF punt!
Proficiat
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Kunnen we de foto's ergens bekijken die bij het begin van de rit genomen werden? :P
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

vanmorgen met de gasten naar veldegem vertrokken voor de 33 km (kleinste is nog maar 9). De oudste was algauw uit het zicht verdwenen en op 't gemak peddelden we erachter aan onder een stralend zonnetje. Een heel mooi parcours waarop de kleinen ook al zijn kunsten kon tonen (hij heeft slechts 1 keer gehaperd bij een beklimming op het crossparcours, hij ging vlugger naar beneden dan hij erop kwam en zo raak je er natuurlijk niet, juist daar kwam hij wel zijne meester tegen)
Toch wel verwonderd opgekeken op het crossparcours die bulten zijn op de televisie precies veel minder dan in het echt. Het was prettig om daar ook ne keer mogen tegen aan te gaan.
Dat het een perfekte organisatie was hoeven we niet te zeggen, iedereen zal dat wel beamen
Hopelijk is het morgen terug goe weer en liggen de parcours al iets zachter. Het wordt wel nog kiezen tussen Lo-Reninge en Koekelare
j.b.
Mountainbiker

Post by j.b. »

dit was de mooiste rit die ik tot nu gereden heb (50km).
proficiat aan de organisatie het was tot in de puntjes verzorgd.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

ps weet er iemand hoeveel inschrijvingen dat er geweest zijn.
Last edited by j.b. on Sun 23 Dec 2007 10:34, edited 1 time in total.
DeeJee
Mountainbiker

Post by DeeJee »

Vanmorgen vroeg gestart, eerst wat koud maar na 5 minuten al warm gereden. Dat was nog eens een parcours om de vingers van af te likken. Tot in de puntjes verzorgd en totaal af en zeker eens tof om het Super Prestige parcours te mogen oprijden. Soms wat gevaarlijk door de bevroren ondergrond, zeker op plaatsen waar voordien sporen werden ingereden. In ieder geval een dikke proficiat aan de organisatoren en ik hou een plaatsje vrij in mijne agenda voor volgend jaar.
insomniac22
Mountainbiker

Post by insomniac22 »

Echt de max. Ze zien me volgend jaar zeker terug.
En kheb nog e vraagje voor de kenners; is da superprestigeparcours altyd
toegankelyk? Da kan altyd mooi meegenomen zyn als ik eens een ritje op men eigen doe.
En "meester Boone" de volgende ki gon we intje tope rien ee, kwestie van de fysiek eens te vergelijken. Kgon je wel ergens weten te vinden om eens af te spreken. grtz
Post Reply