Ja ik laat morgenochtend ook mijn MTB staan. Hij staat al een volle week met zielige ogen te kijken naar me . Maar met zo'n verkoudheid denk ik dat beter is dat ik nog niet teveel in de (te) frisse lucht zit. Amuseer ulder morgenochtend, en drink een jeneverke op mijn gezondheid en op mijn MTB zijn verdriet é.
Nog een klein vraagske. Het superprestigeparcour zit dat in alle parcours?
Vanavond nog telefoontje gekregen van vriend Willem. Zal ook op de afspraak zijn.
Tot morgenochtend
Een opgegewarmd (van het houtstoofke en m'n vrouwke) geertje
Moustache en Geertje, bedankt voor de tips. De kerstmuts rekt niet genoeg uit om hem over mijn helm te trekken maar ik heb net enkele kerstballen aan mijn helm gebonden zodat ik toch wat aan de kerstsfeer kan meehelpen...
Tot morgen...
Ik ga van de partij zijn met maat en enkele van zijn collega's.
Jammer genoeg rijden zij maar de 20km, misschien doe ik alleen een langere rit of, samen met hen, een iets langere après .
We zien wel.
Hopelijk is het morgen lekker koud, dan kan ik mijn nieuw wintergerief eens testen.
Als mijne velo niet aan zijne haak vastgevroren is, ben ik morgen 8.30 present. Wel zonder muts (geen meer gevonden in de kast) en geen muziek dit jaar. D. Dingo: ik heb nog een kilo of 20 kattebrokskes liggen met haar op... is dat ook goed?
ik ga ook starten hinder
heb lang getwijfeld mede dat ik deze week nog ziek was en nog een beetje ben.
ik denk te starten zo rond 9u
als er iemand mee wilt rijden naar hinder laat maar wat weten kan nog iemand mee.
ik vertrek in zelzate
Ben er morgen bij in veldegem voor men 2 mtb rit samen met een paar anciens.
En van de koude heb ik geen schrik ben de ganse week op en af met de mtb naar men werk geweest en heb zelfs gezweet