28/12/07 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

De 15-jarigen AMG wrote:Omwille van de iet wat negatieve commentaar hier op het forum wat betreffende het parcours van vorig jaar heeft de organisatie samen met DE WAKKERE BAKKER GITS(een gefreakt biker) het parcours in grote lijnen aangepast en verbeterd.
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
kom hiervoor alleen al terug naar Gids afgezakt;en ook een beetje omdat slijkcrosserke niet verre woont.Goeie herinneringen overgehouden na vorig jaar....
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

grote plateau wrote:
De 15-jarigen AMG wrote:Omwille van de iet wat negatieve commentaar hier op het forum wat betreffende het parcours van vorig jaar heeft de organisatie samen met DE WAKKERE BAKKER GITS(een gefreakt biker) het parcours in grote lijnen aangepast en verbeterd.
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
kom hiervoor alleen al terug naar Gids afgezakt;en ook een beetje omdat slijkcrosserke niet verre woont.Goeie herinneringen overgehouden na vorig jaar....
Een wijze beslissing zowaar... #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik kom,samen met pepeetje ook naar Gits om ne keer te kijken welke verbeteringen en veranderingen de wakkere bakker en onze 15-jarigen hebben uitgestoken.Na vorig jaar was het dringend nodig dat er een nieuwe wind over het parcours waait.Ik weet zeker dat die 2 voor een mooi parcours gaan zorgen met de nodig off-road.

En een extra controle sla ik ook nooit af. :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik zal wrs ook afkomen om keer te inspecteren wat den bakker allemaal heeft beinvloed 8)
(misschien een lekker rijsttaartje nadien? :wink: )
picco
Mountainbiker

Post by picco »

vorig jaar de langste afstand gereden en we hebben ons super geamuseerd op al die verraderlijke heuveltjes :-D :-D :-D ,hopelijk terug met wat sneeuw zoals een jaar of twee geleden
ik heb mij buur en zijn kids kunnen overtuigen om hun eerste stapjes te zetten in de mtb sport, dus we zullen met enkele pers. afzakken naar gits

trouwens vtt kemmel komt ook voltallig naar gits :-D :-D :-D :-D

www.vttkemmel.be
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

uncle sam wrote:Ik zal wrs ook afkomen om keer te inspecteren wat den bakker allemaal heeft beinvloed 8)
(misschien een lekker rijsttaartje nadien? :wink: )
Achteraf zal er allesinds een "stutje" zijn voor iedereen van den Bakker
AMG
Mountainbiker

Post by AMG »

Aan alle Bikers die zullen afzakken richting Gits: voorzie U van een SLOT! [-o< Dieven zijn weer actief geweest in Koekelare. :evil:

In Koekelare is er weer een Bike gestolen(Specialized Epic Expert)
Omdat dit een tocht is in m'n thuisbasis Gits en ik een handje toesteek bij de organiatie zal ik met een aardig waakzaam oogje toezien op de fietsenparking zodat hopelijk niemand zijn bike verdwenen is zowaar... [-o<
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Kan er dit jaar jammergenoeg niet bij zijn :( :( :( . Moet werken :evil: :evil: . Tenzij...ik mijn machine zou kunnen blokeren :roll: :roll: :-)
johanc
Mountainbiker

Post by johanc »

Is dit niet de rit waar de flikken verleden jaar controleerden of de vroege starters met licht reden?
AMG
Mountainbiker

Post by AMG »

Ja, maar als ge start om 8:30 is het al voldoende klaar om zonder licht te rijden.
Post Reply