23/12/2007 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Ja, een exact adres is wel handig voor de mensen die niet uit de buurt komen. Organisatie?
- Karakoram1
- Mountainbiker
Post by Karakoram1 »
Inderdaad, sportcentrum is aan het zwembad. Adres is sportweg 8.
Maar ik denk wel dat het op voorhand al aangegeven zal zijn.
Maar ik denk wel dat het op voorhand al aangegeven zal zijn.
-
Tbx
- Mountainbiker
En ik woon er maar een paar 100 meter vanafKarakoram1 wrote:Woon 1 km van de start dus kan er wel iets over zeggen.
Zeker bij dit weer is het een tocht die goed te berijden is en waar je een redelijk vlotte snelheid kunt aanhouden. Hier zit zowat alles in, single tracks redelijk wat heuveltjes met een paar mooie uitschieters en niet teveel asfalt. Dit is een gevarieerd parcours en zeker een aanrader.
Ik zal (na jaren) ook mis nog eens een toertocht doen...
Grtz
Tbx
- rontherock
- Mountainbiker
Post by rontherock »
ga ook zeker komen met nog een paar mensen wij zijn uit de buurt dus kennen wij het daar een beetje is er mooi rijden met dit weer , ben er dinsdag nog geweest en het goed bereidbaar tot zondag
de dogbikers
de dogbikers
- koenvgn
- Mountainbiker
- Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
toffe tocht
Tof tochtje, 42,5km aan net geen 22 gemiddeld vond ik niet slecht totdat ik ingehaald werd door een bikeSTER (rood shirtje van bike shop Diest en reed op een specialized geëscorteerd door 2 man van bike fun). Met de moed der wanhoop proberen aan te pikken maar 5km voor het einde een klopke gekregen op een klimmeke en heb haar nie meer terug gezien. RESPECT echt waar!!! 
- Schijfrem
- Mountainbiker
Hier ook geweest rijden en het was inderdaad een mooi tochtje
Mooie technische stukken in het begin en dan voor de rest mooie en snelle bospaden afgewisseld hier en daar met een plezante single track. Goede bevoorrading, lekkere glühwein en achteraf nog ne pannenkoek en nen donkere leffe binnengekapt.
1 minpunt: die schandalig slecht zichtbare pijlen ... daar mogen die van fietspromo toch eens iets aan doen zenne
Soit, mijne zondag is weer geslaagd.
Proficiat aan de organisatie
Mooie technische stukken in het begin en dan voor de rest mooie en snelle bospaden afgewisseld hier en daar met een plezante single track. Goede bevoorrading, lekkere glühwein en achteraf nog ne pannenkoek en nen donkere leffe binnengekapt.
1 minpunt: die schandalig slecht zichtbare pijlen ... daar mogen die van fietspromo toch eens iets aan doen zenne
Soit, mijne zondag is weer geslaagd.
Proficiat aan de organisatie