22/12/2007 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

[quote="dark dingo[/quote]
voor mij moet ge nie veel moeite doen,zulle!!!ne zak pedigree is al meer of wel genoeg!! :-D :wink:
dingo greetings 8)[/quote]

No prob ! Heb nog 10 kg Eukanuba staan van onze 2 Berner Sennen :lol:
Gij moogt dan op uw korrelkes knabbelen terwijl gij mij een blondje trakteert :P
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Knurrebikers lady wrote:
grote plateau wrote: Sta al te verlangen om ne keer diene warme choco te proeven op de laatste stop. :wink:
Weer BOB misschien ??? Heb u de vorige keer zien zuigen aan uw soepe en der zaten precies graten in !
'k benne 'k ik altijd BOB als Bobette niet mee is;nog een weekske of twee.
't was dan ook vissoep hé. :wink:

't zullen er vele jaloers zijn op m'n warm chocootje :lol: met die temperaturen.

grt BOB(Bewuste Oogvoorvrouwelijkschoonhebbende Biker)
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Fietske staat al klaar, startuur nog niet duidelijk.
Alvast tot morgen in de vriezekou. Brrrrrrrrrrrrrr

@ GP: Misschien tot dan en we zullen warm drankje kunnen gebruiken bij aankomst.
Voor mij liever Glühwein doch tis 's avond Kerstwandeling in Knesselare dus hebben we nog wat tegoed !
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Net ook al alles klaargezet voor morgen :bounce:

Kijk er echt wel naar uit maar ik kies toch voor de helm in plaats van de kerstmuts. Weet uit ervaring :-? dat bij een valpartij een helm heel goed van pas komt.

Tot morgen en het zal inderdaad bibberrrrrrrrrrrrrrren worden 's ochtends...
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Hoo,hoo,hooo........t'is wel zwiebertje en niet de kerstman,alhoewel ik wel zo'n muts liggen heb
maar niet de rest van de outfit,tenzij ik mijn rode zwembroek aan doe voor morgen?
t'Is eigenlijk voor te vragen of er daar veel sneeuw op het parcours ligt want hier in get Gentse
ligt het toch behoorlijk wittekes! :drunk:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Aragorn wrote: Kijk er echt wel naar uit maar ik kies toch voor de helm in plaats van de kerstmuts. Weet uit ervaring :-? dat bij een valpartij een helm heel goed van pas komt.
En wat dacht je van de twee samen?

Image
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Moustache wrote:
Aragorn wrote: Kijk er echt wel naar uit maar ik kies toch voor de helm in plaats van de kerstmuts. Weet uit ervaring :-? dat bij een valpartij een helm heel goed van pas komt.
En wat dacht je van de twee samen
Voor alles is er een oplossing aragorn, mijn hertegewei staat geplasseerd (op mijnen helm).
Uwen buurman heeft deze middag ook toegezegd. Kotterd hem ook maar een beetje op om iets aan z'n helm te doen,
mss wat slingers, wat kerstboombollen of zet er mss een levende kerststal of kerstboom bovenop #-o #-o #-o

Tot een volgende
geertje :wink:
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Er wordt wel veel volk verwacht zeker ? Riskeer ik serieuze files als ik bvb vertrek rond 10 uur ?
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Hoe meer volk, hoe liever :lol:
Ik vertrek om 9u zodat ik toch nog wat volk kan bijhalen en eventueel babbelke slaan.
Te vroeg starten brengt niks op (donker en nog kouder) en heeft geen mikpunten.
Zannini
Mountainbiker

Post by Zannini »

Net gehoord van de onze parcourbouwers dat ze een nieuw stukje bos erbij hebben in de Diksmuidseheerweg in Zedelgem.
Eigenlijk is het meer een uitbreiding van een bestaand stuk, het stuk bos wordt uitgebreid van ongveer 450 m naar 850 m.

Volgens de onze parcoursbouwers ligt heb parcours er zeer goed berijdbaar bij.

Dit was is mijn laatste berichtje voor vandaag, vertrek nu om de zaal klaar te zetten zodat we jullie in de gepaste sfeer kunnen ontvangen.

Tot morgen !

Ciao
Zannini
Post Reply