Met de fiets naar het werk

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Is er iemand die van lokeren naar Beveren/kalo/zwijndrecht moet (k'moet er zijn om 7.30u)? Dan kan ik in uw wiel zitten :D . Hoop er ooit eens moed voor te vinden. Heb het wel al eens een paar keer s'avonds gedaan (35 km). maar om die rit s'morgens te doen pffffffff :-?. Laat maar iets weten.

Ik rijd van lokeren naar Waasmunster (oude baan), dan naar Belsele zo naar Sint-Gilles en dan naar meubelzaak "piramide" (expressweg Knokke/A'pen N49). Zo rijd ik dan 15 km langs de expresweg richting industriepark linker-oever. K'moet nie ver van "Pioneer" zijn. :bounce:

k'zie er altijd veel rijden dus mischien zijn er nog die die rit doen?
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

jurgen_w wrote:industriepark linker-oever. K'moet nie ver van "Pioneer" zijn.
Ik werk ook op Linkeroever (Katwilgweg) maar moet van de hele andere kant komen.
Ik ben nog nooit met de bike naar het werk gereden, maar ga het komend jaar toch proberen (minstens in de zomer).
Met de nakende werken aan de ring wordt dat misschien zelfs het beste alternatief voor het filerijden.
Ik zal een 35-tal km enkel moeten bollen.
Ik denk gebruik te gaan maken van het fietsknooppuntennetwerk om een route uit te stippelen.
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

ik werk in 3 posten, dus rij ik meestal enkel als ik met de late sta met de bike naar het werk, 19 km enkel. En als het niet te koud is of regend
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

misschien zelfs het beste alternatief voor het filerijden
ja da gaat ferm spel geven diene antwerpse ring. Ge kunt ook de tram nemen tot in Melsele/Zwijndrecht en dan een klein stukje terug rijden met de fiets?

Maar als je er een beetje uitkijkt dan heb je daar wel rap iemand gevonden waarlee je kan meerijden... :bounce:
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

Black Phantom wrote:
jurgen_w wrote:industriepark linker-oever. K'moet nie ver van "Pioneer" zijn.
Ik werk ook op Linkeroever (Katwilgweg) maar moet van de hele andere kant komen.
...
hmm, Pioneer ligt nog wel een heel stukske van LO.
Katwilgweg, is dat niet bij GVA en het enkele jaren geleden afgebrande Sanyo?
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

vaast wrote:hmm, Pioneer ligt nog wel een heel stukske van LO.
Mja,
ik weet Pioneer niet liggen, maar 't was omdat hij sprak van "industriepark L.O."
vaast wrote:Katwilgweg, is dat niet bij GVA en het enkele jaren geleden afgebrande Sanyo?
Correct. Diene vette in uw quote is mijn werkgever
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Als GvA uwe werkgever is , weet jij dan wat er met het forum van jullie gebeurd is nl "De Frut".
Vond dat vroeger altijd leuk om te lezen en af en toe zelf te posten, maar dit was ineens van de site van GvA weg, zonder enig uitleg of spoor achter te laten. In memorandum.
spilliespeedy
Mountainbiker
Location: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er

Post by spilliespeedy »

ff deze koe terug uit de sloot halen.

Nieuwe jaar, goede voornemens, maar wie is er effectief nu met fiets naar werk

Vandaag mijne eerste gedaan en reuzegoed meegevallen.

Lichte regen 's middags en 's avonds wind mee en gene regen, zalig gewoon :D

Kon het toch nie laten om even kompleet off road te gaan ook :D
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

spilliespeedy wrote:
Lichte regen 's middags en 's avonds wind mee en gene regen, zalig gewoon :D
:D
Gelukzak! Bij ons was't deze avond toch slechter. 't Was weliswaar motregen, maar mijn billekes waren serieus nat. :(
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

mondeo wrote:Als GvA uwe werkgever is , weet jij dan wat er met het forum van jullie gebeurd is nl "De Frut".
Vond dat vroeger altijd leuk om te lezen en af en toe zelf te posten, maar dit was ineens van de site van GvA weg, zonder enig uitleg of spoor achter te laten. In memorandum.
Als ik me nog goed herinner heeft de GVA een jaar of anderhalf a 2 geleden fors gesnoeid in de (personeels)kosten van de website en de regionale kantoren. Althans, dat heb ik ooit ergens gelezen...
Post Reply