23/12/2007 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dennisschmitz
Mountainbiker

Post by dennisschmitz »

Ja, een exact adres is wel handig voor de mensen die niet uit de buurt komen. Organisatie?
Karakoram1
Mountainbiker

Post by Karakoram1 »

Inderdaad, sportcentrum is aan het zwembad. Adres is sportweg 8.
Maar ik denk wel dat het op voorhand al aangegeven zal zijn.
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

wij hebben deze vorig jaar ook gereden,was dik in orde,mooi parcour,goed afgepijlt.we zullen er zeker bijzijn zondag
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Juist ff in Lummen gaan biken.
Was al gedeeltelijk uitgepijld, uit nieuwsgierigheid toch een paar tracks gevolgd, knap hoor =D> dat ziet er veelbelovend uit voor zondag.
Tbx
Mountainbiker

Post by Tbx »

Karakoram1 wrote:Woon 1 km van de start dus kan er wel iets over zeggen.
Zeker bij dit weer is het een tocht die goed te berijden is en waar je een redelijk vlotte snelheid kunt aanhouden. Hier zit zowat alles in, single tracks redelijk wat heuveltjes met een paar mooie uitschieters en niet teveel asfalt. Dit is een gevarieerd parcours en zeker een aanrader.
En ik woon er maar een paar 100 meter vanaf :-D .
Ik zal (na jaren) ook mis nog eens een toertocht doen...

Grtz
Tbx
rontherock
Mountainbiker

Post by rontherock »

ga ook zeker komen met nog een paar mensen wij zijn uit de buurt dus kennen wij het daar een beetje is er mooi rijden met dit weer , ben er dinsdag nog geweest en het goed bereidbaar tot zondag
de dogbikers
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

Heb samen met den bosprotter deze toertocht gereden,was zoals verwacht weeral geweldig ondanks twee platte banden
Nen dikke proficiat aan de organisatie,meer moet dat niet zijn,
voor herhaling vatbaar
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

toffe tocht

Post by koenvgn »

Tof tochtje, 42,5km aan net geen 22 gemiddeld vond ik niet slecht totdat ik ingehaald werd door een bikeSTER (rood shirtje van bike shop Diest en reed op een specialized geëscorteerd door 2 man van bike fun). Met de moed der wanhoop proberen aan te pikken maar 5km voor het einde een klopke gekregen op een klimmeke en heb haar nie meer terug gezien. RESPECT echt waar!!! =D>
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

toffe tocht

Post by koenvgn »

sorry dubbel gepost
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Hier ook geweest rijden en het was inderdaad een mooi tochtje =D>
Mooie technische stukken in het begin en dan voor de rest mooie en snelle bospaden afgewisseld hier en daar met een plezante single track. Goede bevoorrading, lekkere glühwein en achteraf nog ne pannenkoek en nen donkere leffe binnengekapt.
1 minpunt: die schandalig slecht zichtbare pijlen ... daar mogen die van fietspromo toch eens iets aan doen zenne :evil:
Soit, mijne zondag is weer geslaagd.
Proficiat aan de organisatie =D>
Post Reply