28/12/07 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Montybiker
Mountainbiker

28/12/07 Gits

Post by Montybiker »

Iemand die mij kan zeggen welke richting deze uitgaat?
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Het parcours weet ik niet maar we zullen zeker met een delegatie van de kodo's aanwezig zijn!
lefke
Mountainbiker

Post by lefke »

Is mooie tocht met de heuvelrug van Hooglede die langs alle kanten beklommen moet worden. het is best wel een lastig toerke.
Qua onverhard zijn er andere tochten die wel meer te bieden hebben maar er zitten enkele venijnige stroken in.
Voor wie vroeg wil starten opgepast! Vorig jaar deed de politie even na de start controle op de fietsverlichting.
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Denk van deze toertocht wel te doen.

De heuvelrug is ook wel een leuk bergje om enkele keren te doen.

Nu, probleem, heb de avond ervoor een kerstfeestje :drunk: tzal dus waarschijnlijk maar efkens voor de middag te starten zijn.

En wat de politie lichtcontrole aangaat: [-X
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

De riem ligt er bij mij al af, maar voor deze kom ik nog wel eens uit mijn kot :bounce:
Vooral omdat we aan mijn kot voorbij komen :wink:
:drunk:
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Omwille van de iet wat negatieve commentaar hier op het forum wat betreffende het parcours van vorig jaar heeft de organisatie samen met DE WAKKERE BAKKER GITS(een gefreakt biker) het parcours in grote lijnen aangepast en verbeterd. Een tijdje geleden heb ik met hen het nieuwe parcours even afgebold. Het is een mooi maar een verradelijk lastig parcours, schitterende off-road passages, pittige klimmetjes... dit alles staat u te wachten. :-D
De tocht gaat richting Gits, Hooglede, Staden om dan vervolgens via Lichtervelde terug Gits te bereiken.
Hopelijk zit het weer een beetje mee zodat iedereen voldaan terug huiswaards kan keren en op deze wijse het MTB-jaar goed kan afsluiten.

Natuurlijk ga ik deze tocht ook rijden, de Sadef ligt op geen 100 meter van m'n deur, maar eerst wat gaan helpen uitpijlen met die mannen.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

slijkcrosserke wrote:De riem ligt er bij mij al af, maar voor deze kom ik nog wel eens uit mijn kot :bounce:
Vooral omdat we aan mijn kot voorbij komen :wink:
:drunk:
Als ik verlof kan krijgen zal ik ook wel naar de thuishaven (is Hooglede hé) afzakken...
Wat heb je zo allemaal koudstaan in dat kot slijkcrosserke? :drunk: :drunk:

iets warm mag natuurlijk ook....
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

Zal je over het cyclocrossparcour rijden en welke afstanden bieden jullie aan en de starturen. Want er staat niet veel informatie in deze topic. Als jullie over het cyclocrossparcour gaan kom ik zeker af zou het graag eens rijden.
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

stijntje wrote:Zal je over het cyclocrossparcour rijden en welke afstanden bieden jullie aan en de starturen. Want er staat niet veel informatie in deze topic. Als jullie over het cyclocrossparcour gaan kom ik zeker af zou het graag eens rijden.
Je kan starten vanaf 8:30 en dat tot 14:00, dus als ge nie uit u bed geraakt kunt ge nog efkes blijven liggen é.

Er zijn 2 afstanden, de kleine toer zal een 32-tal kilometer zijn en de grote toer zal iets meer zijn dan 50 vermoed ik. Dat kan natuurlijk altijd wel een kilometertje schelen é.

Het cyclocrossparcours in Gits stelt eigelijk niet veel meer voor, dat was een heel schoon parcours maar bijna alles was kunstmatig aangelegd en ondertussen is een heel deel daar al van verdwenen.
Er is juist nog een kleine passage over het cyclocrossparcours die gebleven (met een stijl klimmetje)is en waar we nog door mogen en die zit er hoogstwaarschijnlijk in.
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Ik kom ook :-D
Nog nooit gebold, voor alles den eersten keer eehj ;-)
Tot dan!

Grtz tobi!
Post Reply