zal wel een ijspiste zijn nu ? of niet ?The Gun wrote:We zullen er ook zijn en dit voor de eerste keer in Veldegem.
Ik ben momenteel aan het werk in de Vrijgeweidestraat (thv superprestigeparcour te Baliebrugge). We zijn de rioleringen en de wegenis aan het vernieuwen. Inderdaad een week of twee geleden was het parcour gedeeltelijk overstroomd omdat de twee pompen niet meer werkten. Sedert een tiental dagen hebben wij een pomp geplaatst die alles overpompt in de Velddambeek. Het parcour ligt al enkele dagen 'droog' nu. Denk wel dat het goed berijdbaar zal zijn. Zal morgen nog eens kijken. (Misschien de vlotter nog een beetje lager plaatsen...)
22/12/2007 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- PR-barberiet
- Mountainbiker
Post by PR-barberiet »
Wij komen ook terug vanuit Moerkerke richting Veldegem. We zullen er zijn rond 8h15.
Zes mensen hebben zich reeds gemeld om mee te gaan, de gele bende is dus paraat. M'n rood hertegewei staat reeds mooi op de helm om de bossen in de streek te trotseren, pas op als een hert in het nauw gedreven wordt, het kan hard terug slaan
.
Nog een klein vraagske, wat moet je doen om te vermijden dat de onderdelen van de bike vervriezen, kom niet af met.... ge moet er op pi.... Ik pi...dus niet op mijne vélo.
Tot zaterdag
geertje
Zes mensen hebben zich reeds gemeld om mee te gaan, de gele bende is dus paraat. M'n rood hertegewei staat reeds mooi op de helm om de bossen in de streek te trotseren, pas op als een hert in het nauw gedreven wordt, het kan hard terug slaan
Nog een klein vraagske, wat moet je doen om te vermijden dat de onderdelen van de bike vervriezen, kom niet af met.... ge moet er op pi.... Ik pi...dus niet op mijne vélo.
Tot zaterdag
geertje
- deurbieter
- Mountainbiker
Toch is het een van de beste manieren om te ontdooien dus k'zou voorstellen om eerst apres te houden en dan rijden en bij problemen zal je goed kunnen pi......geertje wrote:Nog een klein vraagske, wat moet je doen om te vermijden dat de onderdelen van de bike vervriezen, kom niet af met.... ge moet er op pi.... Ik pi...dus niet op mijne vélo.![]()
![]()
Tot zaterdag
geertje