06/01/2008 Westrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Braadworsten, pitta en hamburgers en Leffeemperor of the mud wrote:gconk wrote:Mega mingie heeft gelijk, we weten nu bijna alle bruikbare stukken in de omgeving liggen . Met dank natuurlijk aan onze parcourbouwer Sergo, hij heeft een pracht van een parcour ineengestoken. Natuurlijk is er meer dan het parcour alleen , en inderdaad er zijn braadworsten achteraf, maar ook een gratis boterham , hopen leffe , verse soep, pitta en hamburgers . Ook de tussenstop zal dik in orde zijn . Nu nog een hoop volk en we zijn helemaal gelukkig.
ze goan mie moetn weghoudn van diene après of kbluve doa weunn...
Vrees dat ge daar problemen gaat hebben met den Emperor, nu tzullen der da nog wel fanaat van zijn
Last edited by Tubeken on Tue 18 Dec 2007 17:55, edited 1 time in total.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
sergo wrote:Ge kunt misschien helpen de lege bakken up de camion te zetten
voe een poare Leffes kumme da wel reegeln wi
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
ik ken deze streek wel zunne, ik was er zelfs vandaag nog, ik wou eigenlijk meer zeggen, er is een fantastische club: de boskantrijderssergo wrote:Hoog tijd da je deze streek eens opzoekt, heeft veel te bieden, we verwachten u op onze tochtfrawiwi wrote:ik hoop me voor deze vrij te kunnen maken, wrb daar reed ik jammer genoeg nog nooit eerder, misschien wordt dit jaar het mijn eerste
op hoop van zegen
tot bikes
en ik kom ze zowat overal tegen , meestal in grote getalen, daarvoor wil ik graag eens op hun evenement gaan rijden, dit paste tot nog toe nooit, ik ben altijd op weekend en reis als zij iets inrichten. Vandaar mijn reactie,
maar wat hoorde ik vandaag: t is geen organisatie van hen???
toch wordt hun naam van succesvolle tourtocht gebruikt ???
k begrijp t weer nie goe zeker???
dus ik denk niet dat ik zal komen, alvast toch succes aan de organisatie.
-
bart boskanter
- Mountainbiker
Post by bart boskanter »
't is inderdaad geen tocht van ons (Boskantrijders), dus vind ik het ook nogal flauw dat ze onze naam (Heuvelrugtocht) gebruiken, maar ja wat doe je daar tegen!
Ik kan enkel zeggen dat onze (schitterende) tocht doorgaat op zaterdag 1 maart 2008 (slotrit Winterchallenge WBV) en onze zomertocht op zaterdag 19 juli 2008. Hopelijk zien we jullie daar allemaal.
Greetz.
Ik kan enkel zeggen dat onze (schitterende) tocht doorgaat op zaterdag 1 maart 2008 (slotrit Winterchallenge WBV) en onze zomertocht op zaterdag 19 juli 2008. Hopelijk zien we jullie daar allemaal.
Greetz.
Als organisator kan ik enkel sorry zeggen tegenover de boskantrijders . Toen we vorig jaar met kwb voor de eerste maal deze tocht organiseerden samen met kwb Moorslede maakten we merendeel gebruik van de bestaande Heuvelrugroute , vandaar de naam . Ik ben daar intussen door Lieven op gewezen en heb hem beloofd dat we volgende editie een andere naam zullen geruiken . Het was niet onze bedoeling om "misbruik" te maken van uw succes . Toch hebben wij een pracht van een tocht in elkaar gestoken en hopen vele mtb'ers te mogen verwelkomen , ook de Boskantrijders.