22/12/2007 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

The Gun wrote:We zullen er ook zijn en dit voor de eerste keer in Veldegem.
Ik ben momenteel aan het werk in de Vrijgeweidestraat (thv superprestigeparcour te Baliebrugge). We zijn de rioleringen en de wegenis aan het vernieuwen. Inderdaad een week of twee geleden was het parcour gedeeltelijk overstroomd omdat de twee pompen niet meer werkten. Sedert een tiental dagen hebben wij een pomp geplaatst die alles overpompt in de Velddambeek. Het parcour ligt al enkele dagen 'droog' nu. Denk wel dat het goed berijdbaar zal zijn. Zal morgen nog eens kijken. (Misschien de vlotter nog een beetje lager plaatsen...)
zal wel een ijspiste zijn nu ? of niet ? :lol:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Wij komen ook terug vanuit Moerkerke richting Veldegem. We zullen er zijn rond 8h15.
Zes mensen hebben zich reeds gemeld om mee te gaan, de gele bende is dus paraat. M'n rood hertegewei staat reeds mooi op de helm om de bossen in de streek te trotseren, pas op als een hert in het nauw gedreven wordt, het kan hard terug slaan :roll: :roll: .
Nog een klein vraagske, wat moet je doen om te vermijden dat de onderdelen van de bike vervriezen, kom niet af met.... ge moet er op pi.... Ik pi...dus niet op mijne vélo. :lol: :lol:

Tot zaterdag
geertje :wink:
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

we zijn al met drie
ik ,emperor of the mud,Bart de klapband,
:bounce:
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

geertje wrote:Nog een klein vraagske, wat moet je doen om te vermijden dat de onderdelen van de bike vervriezen, kom niet af met.... ge moet er op pi.... Ik pi...dus niet op mijne vélo. :lol: :lol:

Tot zaterdag
Toch is het een van de beste manieren om te ontdooien dus k'zou voorstellen om eerst apres te houden en dan rijden en bij problemen zal je goed kunnen pi...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
j.b.
Mountainbiker

Post by j.b. »

geertje wrote: Nog een klein vraagske, wat moet je doen om te vermijden dat de onderdelen van de bike vervriezen, kom niet af met.... ge moet er op pi.... Ik pi...dus niet op mijne vélo. :lol: :lol:

Tot zaterdag

een klein pulletje antivries in je zak steken en dit er opgieten =D>
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Normaal ben ik erbij...wat krijg ik voor mijn 23e verjaardag die dag? :oops: :-D :-D
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ken1984 wrote:Normaal ben ik erbij...wat krijg ik voor mijn 23e verjaardag die dag? :oops: :-D :-D
Aha, weer ene die komt trakteren :drunk:
Hoe gaat dat liedje ook al weer? Een vat, een vat, een vat. We krijgen weer een gratis vat. (of zoiets) :drunk: :drunk: :drunk: =D> =D> =P~
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik moet deze TT weer aan mij laten voorbij gaan. Jammer :oops:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Als ik hoest lopen alle honden in de straat met hunne staart tussen hun poten naar hun kot ! :^o :^o :^o

kHad nochtans al mijn (lichtere) kerstpakje klaar, maar mijnen antibiotica is blijkbaar niet straf genoeg.

Dit wordt dus de tweede week dat ik forfait moet geven ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
pestel
Mountainbiker

Post by pestel »

ik en me neef zullen er ook bij zijn, hoop dat het niet te gladdig ligt :-?
Post Reply