Voor een eerste toertocht was het zeker geslaagd !
ik heb me goed geamuseerd. in het begin en op de moeilijke stukken (single tracks door het bos, korte steile klimmetjes) ging het wat minder maar volgende keer beter.
Ik heb ook de indruk dat ik niet al te veel mensen heb opgehouden op de single tracks. af en toe ben ik gestopt om er weer eens een resem te laten passeren. Ik denk dat ik ook beter iets later start (9u30 - 10u) tegen die tijd zullen de meeste wel al vertrokken zijn.
De mensen die ik heb opgehouden waren ook niet onvriendelijk of lastig, dat vond ik ook wel tof want ik had wel wat schrik voor boze reacties.
16/12/07 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Och maak je daar zeker maar niet druk over... mensen die het lastig vinden dat er iemand voor hun fiets die langzamer is, die moeten tt's gewoon links laten liggen en ergens alleen een route gaan fietsen.
Wat ik soms doe wanneer het me niet zo goed gaat is op single tracks redelijk doorgeven en dan wat rustiger rijden op de bredere stukken zodat de "zware kanonnen" daar voorbij kunnen vliegen. Er zijn er echter die denken dat ze als een gek moeten voorbij vliegen waar het soms echt niet kan. Dikwijks zie je ze dan 5km verder nog steeds 200m voor je rijden. Gewoon niks van aan trekken !!