Inrichters sparen kosten noch moeite om
van deze vtt een succes te maken
Dus niet twijfelen.Allen daarheen
Alvast bedankt dat we samen gaan rijden het zal een leuke rit worden.stoempe wrote:Aan j.p.
Ik heb je een prive bericht gestuurd i.v.m. de vtt tocht in veldegem.Als je dit leest kan ik je zeggen dat ik samen met 1 of 2 collega's van het werk deze tocht zal meerijden.Starten om 8h45.Ik rijd met een zwarte merida mountainbike en mijn kledij is van vermarc (zwart met lichtblauw).Ik doe dit op deze manier omdat ik heel veel problemen heb om op de website van www.mountainbike te geraken.Misschien tot zaterdag?Ik kom zeker.
Post by Emperor of the Mud »
Post by insomniac22 »
Post by deurbieter »
emperor of the mud wrote:ik kom zeker af, tope me Bartje Klapband!! ne keer kijkn woarom da de nijs doarover kan vliegn...
@ Deurbieter: wannjee zet je an?
Post by grote plateau »
Post by Knurrebikers lady »
Weer BOB misschien ??? Heb u de vorige keer zien zuigen aan uw soepe en der zaten precies graten in !grote plateau wrote: Sta al te verlangen om ne keer diene warme choco te proeven op de laatste stop.
Post by dark dingo »
voor mij moet ge nie veel moeite doen,zulle!!!ne zak pedigree is al meer of wel genoeg!!Knurrebikers lady wrote:Normaal gezien ook van de partij!
Wel nog tijd vinden / zoeken voor aankoop van men Kerst- en Nieuwjaarskado's...![]()
Grtjs