Beginnende bikers

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
modderzwemmer
Mountainbiker

Beginnende bikers

Post by modderzwemmer »

Hallo bikerfriends,

Ikzelf ben een beginnende biker uit de omgeving van SCHILDE,
Ben op zoek naar mensen zoals ik die in hun eerste jaar mountainbike en VVT rijden.
Misschien kunnen we in groep onze conditie opdrijven om zo in de toekomst echt mee te draaien in het VTTwereldje

Werd vanmorgen nog toegeschreeuwd door een voorbijrazende collega biker dat ik helemaal niet op het parcour thuishoorde vanwege mijn mindere tempo. [-X [-X
Waar is de collegaliteit onder de bikers ????
Iedereen is toch ergers moeten beginnen nietwaar ???
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

Hey modderzwemmer, ben van Zandhoven. Wil wel samen rijden. Laat maar iets weten via PB. Grtz, Leto
ridleygirl81
Mountainbiker

Post by ridleygirl81 »

hey ik ben van vorselaar dus das een beetje te veraf , alhoewel???
maar trek het je niet aan joh ,rij op je eigen tempo ze moeten mor ffkes wachten en voorbij steken waart kan, heb ook al vaak opmerkingen erover gehad , ze moeten dan mor gaan wedstrijd rijden as ze graag tempo maken ....
greetz fie xxx
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

ridleygirl81 wrote:hey ik ben van vorselaar dus das een beetje te veraf , alhoewel???
maar trek het je niet aan joh ,rij op je eigen tempo ze moeten mor ffkes wachten en voorbij steken waart kan, heb ook al vaak opmerkingen erover gehad , ze moeten dan mor gaan wedstrijd rijden as ze graag tempo maken ....
greetz fie xxx
=D>

Trek het u ni aan die mannen horen zelf ni thuis op ne TT :wink:
firemen
Mountainbiker

Post by firemen »

hey , dat hebt ge overal van die mannen , maar meestal komen ze u voorbij gevlogen om wat indruk te maken en als het bergop gaat moeten ze afstappen . Dus rij u eigen tempo en amuseer u dat is het belangrijkste want je kan het toch niet forceren.

grtz ivan
insomniac22
Mountainbiker

Post by insomniac22 »

hallo
ben zelf ook beginnend, gow ja, vorig jaar was Hertsberge men eerste ritje;
wel met een fysiek van 0.0. Nadien niet zo veel meer gereden, tviel zo wa tegen telkens, de tochten waren "niet zo denderend" vond ik. Maar wat wil je, als je eerste tochtje in Herstberge is, zulk schone tocht. (ook dit jaar terug meegereden)
Ma dit jaar eind september terug met volle moed begonnen, en echt tvalt reuze mee, ben echt gebeten van de microbe, en geloof me, die uithouding en de fysiek bouw je echt vlug op. Gewoon da knoptje eens op nul, en rijden maar.
en die ego's, laat ze maar voorbijrazen en vloeken, tzegt meer over hen dan over jou.
grtz
timon
Mountainbiker

Post by timon »

hallo modderzwemmer,

ik ben ook een beginnende biker uit schoten, als je eens samen wil gaan bike laat dan maar een pb en dan spreken we verder af

groetjes timon.
wimme.
Mountainbiker

hey

Post by wimme. »

ik ben ook een beginner die wat moutainbike vrienden zoek op beginnerstempo! laat maar iets weten als je gaat rijden ben zelf van kontich!

greetz
de witten
Mountainbiker

Re: Beginnende bikers

Post by de witten »

Je zal zien dat je redelijk snel conditie hebt.
binnen een 5 tal weekjes zullen er jou niet veel meer voorbij RAZEN m
Mikali
Mountainbiker

Post by Mikali »

Ik lees hierboven beginnende bikers regio schilde, schoten,... wel ik ben van Deurne en het zou tof zijn om met een groepje rustig te beginne.
Post Reply