Wees daar maar zeker van. Die mannen tekenen altijd een mooi - "golvend" parcours uit.blade wrote:.... ik denk dat het in asse de zondag tegen dan zwaarder zal zijn
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Ha, maar dan ken ik u wel ! De "Sisse" zoals wij vroeger zeiden ...of ben ik mis?blade wrote:zeg eeecrash biker
wie zijde gij
want gij zijt van opwijk of droeshout zeker
ik ben ook van opwijk allee mijn ouders nog ik woon al 15jaar in sint-gilles
maar ik kan van ulle enkele mannen
ik ben de oudste broer van AN VAN HOVE
en ik heb jullie al dikwijls al eens zien rijden
Ik ben nog KSJ-leider geweest van uw zus An.....in een ver verleden.
Dan zult ge zeker nog een paar gasten herkennen op onze site; meer dan de helft heeft een KSJ-verleden.
Allééé wie weet tot de zondag in Asse-ter-Heide......
Ja nog een geluk dat hij niet op de postbode trekt he Blade
Dat het weer rap weekend is ze dat we nor Asse kunnen gaan biken en ze geven mooi weer af dus, dat zal ginder weer een mooie tt worden
Aja Blade moest ge zin hebben om donderdagmorgend een ritje te gaan doen laat iets weten he of als er andere zijn die mee kunnen, hoe meer zielen hoe meer vreugde

Dat het weer rap weekend is ze dat we nor Asse kunnen gaan biken en ze geven mooi weer af dus, dat zal ginder weer een mooie tt worden
Aja Blade moest ge zin hebben om donderdagmorgend een ritje te gaan doen laat iets weten he of als er andere zijn die mee kunnen, hoe meer zielen hoe meer vreugde
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
donderdag kan ik niet ... aan't werk hé
Moest je het zelf nog niet gelezen hebben, je kan donderdag in Meise TT gaan rijden, is een tt van de politie http://www.wielertoerisme.tk/ (zal wel bloso-parcours zijn maar daarmee heb je dat ook weer gereden en ik vermoed dat er wel bevoorading voorzien is
)
Seg GUN666 ik heb gezien dat ge ingeschreven bent voor de strandrace http://www.mountainbike.be/beachrace/do ... 2028km.xls , doet da wa goe hé

Moest je het zelf nog niet gelezen hebben, je kan donderdag in Meise TT gaan rijden, is een tt van de politie http://www.wielertoerisme.tk/ (zal wel bloso-parcours zijn maar daarmee heb je dat ook weer gereden en ik vermoed dat er wel bevoorading voorzien is
Seg GUN666 ik heb gezien dat ge ingeschreven bent voor de strandrace http://www.mountainbike.be/beachrace/do ... 2028km.xls , doet da wa goe hé
Ja Blade ,kzou zeggen nadat de gasten op school zijn dus tegen een uur of 9 of is dat te laat voor u ? Als ge om 12u moet beginnen werken a nee tis uwen vrije dag zeker morgen
Laat mor iets weten he
Hey Jake, thx voor de aanmoedeging, ja dat zal mijn eerste wedstrijd worden ben is benieuwd tzal niet makkelijk zijn in dat zand maar ik wil dat toch is meemaken JUST FOR FUN al ga ik na nieuwjaar toch intensiever beginnen trainen met eens in de week een lange baanrit
van een 70 tal km in te lassen (ik verkies baan omdat ik enkel s'avonds kan rijden in de week en het dan al donker is)
Ik heb gekozen voor de kleine afstand om beter te kunnen presteren maar nu heb ik gelezen dat ze daar juist meer de neiging hebben om te vlammen ,dus ja we zullen wel zien he ik heb niets te verliezen alleen te winnen al was het maar voor dat sponsor paket
en ook weer een ervaring rijker 
Hey Jake, thx voor de aanmoedeging, ja dat zal mijn eerste wedstrijd worden ben is benieuwd tzal niet makkelijk zijn in dat zand maar ik wil dat toch is meemaken JUST FOR FUN al ga ik na nieuwjaar toch intensiever beginnen trainen met eens in de week een lange baanrit
van een 70 tal km in te lassen (ik verkies baan omdat ik enkel s'avonds kan rijden in de week en het dan al donker is)
Ik heb gekozen voor de kleine afstand om beter te kunnen presteren maar nu heb ik gelezen dat ze daar juist meer de neiging hebben om te vlammen ,dus ja we zullen wel zien he ik heb niets te verliezen alleen te winnen al was het maar voor dat sponsor paket