Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

blade wrote:.... ik denk dat het in asse de zondag tegen dan zwaarder zal zijn :roll:
Wees daar maar zeker van. Die mannen tekenen altijd een mooi - "golvend" parcours uit.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

zeg eee :oops: crash biker :roll: wie zijde gij :-) want gij zijt van opwijk of droeshout zeker :wink: ik ben ook van opwijk allee mijn ouders nog ik woon al 15jaar in sint-gilles :wink: maar ik kan van ulle enkele mannen :wink: ik ben de oudste broer van AN VAN HOVE :wink: en ik heb jullie al dikwijls al eens zien rijden :wink:
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

blade wrote:zeg eee :oops: crash biker :roll: wie zijde gij :-) want gij zijt van opwijk of droeshout zeker :wink: ik ben ook van opwijk allee mijn ouders nog ik woon al 15jaar in sint-gilles :wink: maar ik kan van ulle enkele mannen :wink: ik ben de oudste broer van AN VAN HOVE :wink: en ik heb jullie al dikwijls al eens zien rijden :wink:
Ha, maar dan ken ik u wel ! De "Sisse" zoals wij vroeger zeiden ...of ben ik mis?
Ik ben nog KSJ-leider geweest van uw zus An.....in een ver verleden.
Dan zult ge zeker nog een paar gasten herkennen op onze site; meer dan de helft heeft een KSJ-verleden.
Allééé wie weet tot de zondag in Asse-ter-Heide......
blade
Mountainbiker

Post by blade »

allee crash biker tot zondag als ik ulle zie , maar op uwe site zijn er nog jongens dat ik kan :wink: ja gun*666 dat waren schoon fotokes uwe kleine helemaal zijne papa :-D
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja nog een geluk dat hij niet op de postbode trekt he Blade :bounce: :lol:

Dat het weer rap weekend is ze dat we nor Asse kunnen gaan biken en ze geven mooi weer af dus, dat zal ginder weer een mooie tt worden :roll:

Aja Blade moest ge zin hebben om donderdagmorgend een ritje te gaan doen laat iets weten he of als er andere zijn die mee kunnen, hoe meer zielen hoe meer vreugde =D> :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

donderdag kan ik niet ... aan't werk hé :cry:

Moest je het zelf nog niet gelezen hebben, je kan donderdag in Meise TT gaan rijden, is een tt van de politie http://www.wielertoerisme.tk/ (zal wel bloso-parcours zijn maar daarmee heb je dat ook weer gereden en ik vermoed dat er wel bevoorading voorzien is =D> )

Seg GUN666 ik heb gezien dat ge ingeschreven bent voor de strandrace http://www.mountainbike.be/beachrace/do ... 2028km.xls , doet da wa goe hé
:lol:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja Gun*666 om welk uur vertrekken we den donderdag
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

volgende week ben ik ook een hele week thuis dus als er dan overdag iets moest afgebiket worden kan ik gerust mee...
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja Blade ,kzou zeggen nadat de gasten op school zijn dus tegen een uur of 9 of is dat te laat voor u ? Als ge om 12u moet beginnen werken a nee tis uwen vrije dag zeker morgen #-o Laat mor iets weten he :wink:

Hey Jake, thx voor de aanmoedeging, ja dat zal mijn eerste wedstrijd worden ben is benieuwd tzal niet makkelijk zijn in dat zand maar ik wil dat toch is meemaken JUST FOR FUN al ga ik na nieuwjaar toch intensiever beginnen trainen met eens in de week een lange baanrit
van een 70 tal km in te lassen (ik verkies baan omdat ik enkel s'avonds kan rijden in de week en het dan al donker is)
Ik heb gekozen voor de kleine afstand om beter te kunnen presteren maar nu heb ik gelezen dat ze daar juist meer de neiging hebben om te vlammen ,dus ja we zullen wel zien he ik heb niets te verliezen alleen te winnen al was het maar voor dat sponsor paket :oops: en ook weer een ervaring rijker =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ok Gun*666 voor mij is dat goe om 9u en de route van verleden zondag??? :-) en mijne velo staat binnen :wink: ik hoop dat het nu helpt :oops: eeee DAAF ik ben vanaf 14.30u thuis volgende week :wink: ongeveer e :roll:
Post Reply