22/12/2007 Gent
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
22/12/2007 Gent
Post by Herder Firmie »
Weet er al iemand info over deze toertocht.
Vertrek aan de Watersportbaan. Waar gaat deze TT naar toe?
Re: 22/12/2007 Gent
Ik heb deze VTT ook nog niet gereden, maar naar horen vertellen gaat deze richting leiestreek via Drongen. Ben wel niet op de hoogte wat er nog allemaal te verwachten is.firmie wrote:Weet er al iemand info over deze toertocht.
hallo,
ik heb deze tocht 2x gereden. idd Drongen en lovendegem, mariakerke. Beetje die streek. Niets bijzonder, vrijveel asfalt. Goed voor vlammers, zoals mezelf bij gelegendheden.
Ik ga ook starten in gent, men vriendin is nog maar pas aan het mtben geslagen en dan zijn dergelijke omlopen wel nog goed voor haar. al is ze ondertussen al wat meer gewend.
Veel plezier op deze TT
ik heb deze tocht 2x gereden. idd Drongen en lovendegem, mariakerke. Beetje die streek. Niets bijzonder, vrijveel asfalt. Goed voor vlammers, zoals mezelf bij gelegendheden.
Ik ga ook starten in gent, men vriendin is nog maar pas aan het mtben geslagen en dan zijn dergelijke omlopen wel nog goed voor haar. al is ze ondertussen al wat meer gewend.
Veel plezier op deze TT
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
We komen ook eens af
daar nog niet gereden
Is dit ook de richting naar de Blaarmeersen
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Inschrijving is in cafetaria "De Piereput" en dat ligt, jawel, in de Blaarmeersenden mountenbiker wrote:We komen ook eens afdaar nog niet gereden
![]()
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Leuk dan zullen we ook wel in de Blaarmeersen bikenscubaluc wrote:Inschrijving is in cafetaria "De Piereput" en dat ligt, jawel, in de Blaarmeersenden mountenbiker wrote:We komen ook eens afdaar nog niet gereden
![]()
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Vraag me af of ze ons niet langs de vroegere skiheuvel sturen, daar zou je nog een leuke beklimming en afdaling hebben.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Zou heel leuk zijn voor de HMfirmie wrote:Vraag me af of ze ons niet langs de vroegere skiheuvel sturen, daar zou je nog een leuke beklimming en afdaling hebben.