26/12/2007 Betekom

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
laagvlieger
Mountainbiker

26/12/2007 Betekom

Post by laagvlieger »

Iemand meer info over deze tt? Wat voor parkoers mogen we verwachten en hm enzo, missch wel is afzakken naar deze streek van het land
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Dat is daar altijd dik in orde.

Zie topic's van vorige jaren.
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

De voorgaande jaren was het er steeds dik in orde, dus niet twijfelen zou ik zeggen. :P :P :P
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

Ik zoek nog nen tocht voor de 26e want kem weekske vrij. Waar ligt dit juist en wat kan ik verwachten qua parcours? Ik kom van Dendermonde dus t moet de moeite zijn ee... :wink:
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

juist achter aarschot, ik ga toch ook aldaar zelle
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

beireke wrote:Ik zoek nog nen tocht voor de 26e want kem weekske vrij. Waar ligt dit juist en wat kan ik verwachten qua parcours? Ik kom van Dendermonde dus t moet de moeite zijn ee... :wink:

Ik ben ook van deiremonne, daar waar de goei wonen hé :lol:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Re: 26/12/2007 Betekom

Post by Bulls69 »

laagvlieger wrote:Iemand meer info over deze tt? Wat voor parkoers mogen we verwachten en hm enzo, missch wel is afzakken naar deze streek van het land
Heb deze tt verleden jaar ook aangedaan, was me zeer goed bevallen.
Als zelfs Tom Boonen en Johan Bruyneel deze tocht meepikken als training zal het niet slecht zijn zeker.
Meer info terug te vinden in het topic van verleden jaar via de bijgevoegde link.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
Flitser
Mountainbiker

Post by Flitser »

Heb even de reacties van vorig jaar nagelezen.
De toertocht maakt blijkbaar een redelijk stuk gebruik van de Bloso routes rond Aarschot, en deze kan ik alleen maar aanraden. Ik kom daar af en toe wel eens (als beginnend MTBer heb ik al onmiddelijk ontdekt dat de vlakte niet zo interessant is...).
Wel spijtig dat je 3 keer door het veld van de landbouwer moet.
Twee keer is die keurig ingezaaid. Ik heb daar wel respect voor maar als je er dwars over moet bij vriestemperaturen is dit goed om een hersenschudding op te doen :bounce: . Op het derde stuk herinner ik me nog een single track van vroeger, maar daar heeft de boer (let subtiel op de andere bewoording), het pad gewoon omge-egd zonder klaarblijkelijke bedoeling om het te gaan bebouwen :evil: . Dit is een stuk minder sportief...
In elk geval: ook al zijn de eerste kilometers een saai stukje asfalt, de omgeving zou een plezant en uitdagend stukje toertocht moeten toelaten dus ik denk dat het een echte aanrader is!
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

beireke schreef:
Ik zoek nog nen tocht voor de 26e want kem weekske vrij. Waar ligt dit juist en wat kan ik verwachten qua parcours? Ik kom van Dendermonde dus t moet de moeite zijn ee...

'Ik ben ook van deiremonne, daar waar de goei wonen hé'

Da get mor weet... Vant weekend Asse en 26e Aarschot of Deinze... tis alle2 ver mor ge moet er iet vo over mm ee
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

weinig informatie vanwege de organisatoren, he.
zouden ze de mountainbike.be niet kennen ?? :oops:
Post Reply