16/12/07 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

net vanonder een lange warme deugddoende douche,
zo te horen heeft iedereen zich goed geamuseerd(alleen een 25 tal zwartrijders :evil: :evil: wat minder )

Voor ons als organisatie was het de Max zo 'n prachtig weer,geen afspuit,geen stratenopkuis,koude maar droge pijlen en linten ophanging......

De vele positieve reacties,de koude maar tevreden gezichten(handen en voeten)de nuttige inlichtingen (body plasje),de kennismaking op de après (Vttje en cowboy Peter leren kennen)en de oude bekenden.........
Alles deed ons deugd :-D :-D

Tot volgend jaar!!!!!! 14 DEC 2008

Bedankt alle 791 deelnemers
(ja Frans)

PS:aan die te kleine après zaal wordt gewerkt maar 't is niet gemakkelijk
om bepaalde toelatingen te verkrijgen!!!!

Hartelijk dank aan alle medewerkers =D> =D>
Enfant terrible
Mountainbiker

Post by Enfant terrible »

Dikke proficiat aan Stafke, Marnix en Co !
Ik dacht dat jullie met de parcoursverbeteringen van vorig jaar aan het plafond zaten, maar niets was minder waar : jullie deden er nog een schepje bovenop =D>
Heel blij dat het parcours eens hard lag, 't is ne keer iets anders dan al die'n troep die je rond, om, achter en in de oren vliegt...

@Briekie : dat négligééke dat je gewonnen hebt heb ik zojuist aan je vrouwke overhandigd, en het staat haar prima ! :wink:
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Zeer aangename voormiddag geserveerd gekregen daar in Lendelede.
Persoonlijk vond ik het helemaal niet erg dat er een nachtje vorst over het parcours gegaan was. Indien de temperatuur 3 graden hoger geweest was zou het nogal een ander toerke geweest zijn, eentje waar de bordjes 'licht' en 'zwaar' hun nut zouden bewezen hebben.
Goede bepijling, feestelijk met rood-witte linten versierde bossen (om in de sfeer te geraken), en perfecte bevoorradingen (de 2de hebben we rechts laten liggen met betere levenselexirs in het vooruitzicht...) zorgden voor een zeer gesmaakte TT.
Apres was idd een beetje benauwd, maar Stafke zou Stafke niet zijn als dit euvel niet zou opgelost geraken tegen volgend jaar.
Paar goe lefkes gedegusteerd, 'ndag gezegd aan de forum-meneers en vrolijk fluitend naar huis getuft.
T'leven kan toch skoon zijn he... :lol: :lol:

groeten en tot volgend jaar,
Nonkel T
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Rit startte in mineur met een bevroren body. Gelukkig heb ik mijn kindergeld mogen laten zitten :oops: , want er zat warme thee in mijn bidon... :wink: Prachtige rit, jammer van de harde ondergrond, maar daar kan de organisatie niets aan doen. =D> =D>
dickino
Mountainbiker

hallo

Post by dickino »

Bedankt voor de supertocht. =D>
Dit is eigenlijk mijn lievelings weer. hoe harder en gladder, hoe liever. Nu nog een beetje sneeuw .... :roll:
Ook die eerste bevoorrading ( in garage) was welkom !!! :P
En nog dit, die controle van betaling zou men in iedere tocht moeten doen.
Doe zo voort en tot volgend jaar ( hopelijk weer met vriesweer, anders zeeeer zware tocht )
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

eerste keer dat ik geconfronteerd werd met zo'n harde ondergrond. De verharde sporen van traktoren boezemden me wel wat schrik aan waardoor ik waarschijnlijk een beetje te voorzichtig werd.

Ik heb hier en daar ne fotograaf in actie gezien, kan er eens meegedeeld worden hoe foto's kunnen worden bezichtigd.
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ook met 4 man deze tocht afgehaspeld. Het max uit de streek werd er uit gehaald. Mooi parcours, goede bewijzering, mooie afwisseling.
Hier en daar was het een beetje gevaarlijk door de bevroren sporen van traktoren,...e.d en de ijsplekken in de schaduw, maar met winterritten kan dat soms wel eens van de partij zijn.
Mooie bevoorradingen met Ctl. Ik weet niet wat de organisatie daadwerkelijk zou doen bij eventuele zwartrijders, maar dat is eigenlijk mijn zorg niet.
De 52 km afgereden met een avs van 19,8 km/hr en met de nodige voorzichtigheid :-)
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

terug ontdooit na gisteren nog een ijzige opkuis dag.
Alles komt terug op zijn normale plooi(MB syndroom)of hoe heten ze dat??

@hamateur;
wat betreft die foto 's we houden jullie op de hoogte,er is daar iemand mee bezig(dit gaat mijn petje te boven) wordt vervolgd.....

@ alle andere organisatoren;
er loopt hier ergens een zakkenvuller rond :evil: :evil: die de gewoonte heeft om zijn rugzakje ZEER GOED te vullen op de bevoorradingen, :oops: :oops: men weze gewaarschuwd!!!!!!!!!

@meridagirl;
heb ik je gemist??? #-o

Gevonden voorwerp:zadeltasje Info: 051/31 44 29
0497/80 09 57

Tot de volgende!!!!!!!!!

Hartelijk dank aan alle medewerkers =D> =D>
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Uiteraard ook gestard (zoals eerder vermeld) in pittem.
Kwas geen kloten waard, ma twas tog zalig :-D
Me die bende, altij dolle pret :-D
Kverlang al weer tot de volgende keer :-)

Grtz tobi
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

tobi wrote:Uiteraard ook gestard (zoals eerder vermeld) in pittem.
Kwas geen kloten waard, ma twas tog zalig :-D
Me die bende, altij dolle pret :-D
Kverlang al weer tot de volgende keer :-)

Grtz tobi
Ik zie dat die jenever je geen deugd doet... het was Lendelede...
Post Reply