16-12-07 Dilsen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

heritage wrote:Ghost biker : dien leffe dat komt nog wel in de sjakos... =D>

inderdaad de 42 km had blijkbaar 400 Hm

en de 56 Km zou 700 Hm hebben gehad.

We overwegen ook om volgend jaar er een Light- tour extra bij te organiseren van ongeveer 30 Km.
Vermoedelijk is er wel behoefte aan tour die wel bosrijk is en niet technisch of al te heuvelachtig . Deze zou dan los staan van de andere tochten. :-D

Indien jullie hier over een mening hebben dan zou het tof zijn ze hier te kunnen lezen.

:drunk:
Als ik de trip naar de hoge kempen maak is dit om bos én hoogtemeters te maken. Wil ik echter alleen bos, ga ik bijvoorbeeld naar de omgeving van mol. Ik denk dat er velen zijn die er ook zo over denken. je gaat er geen bikers uit de andere provincies mee winnen, maar misschien een goed idee voor mensen uit eigen streek die niet zo graag bergop rijden.
axirally
Mountainbiker

Post by axirally »

Zeer goede organisatie, zoals al gezegd door anderen. Geen echt zware tocht, eigenlijk minder op en af dan ik verwacht had. Ook jammer vond ik de langere rechte wegen. Daarbij, wat had ik koude tenen, maar daar hebben zo te lezen meer mensen last van.
Verder, voor de organisatie =D>
Valley
Mountainbiker

Post by Valley »

Zo wil ik wel elke week biken =D> =D>
heritage
Mountainbiker

Post by heritage »

light tour ...

gewoon aanvullend aan wat er nu al is, speciaal voor het publiek dat niet graag bergop doet en dat zijn er toch wel wat denken we.

maar de liefhebbers zullen niets te kort komen , dat lang stuk gaan we echt eens bekijken ,

Hopelijk tot volgend jaar !
Ghostrider 1
Mountainbiker

Post by Ghostrider 1 »

Proficiat mannen,het was prachtig in onze bossen prima gepijld (zijn we gewoon van jullie he =D> )we waren aan de bevoorrading op het parcour gegaan en zo naar de inschrijving, alles was nog heel rustig enkel enkele reeen tegengekomen in het eerste deel, nadien iets drukker tot aan de bevoorrading die ook zeer goed was en daarna terug naar :roll: :wink:

tot volgend jaar en doe zo verder =D> =D>
Post Reply