16/12/2007 tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

:bounce: geweldig ... deze toerrit kan zelfs verreden worden onder de meest zware omstandigheden (lees na een nacht drash regen) maar dankzij de vorst lag het er razend snel bij. Wij hebben genoten van de omgeving maar moesten toch effe slikken bij de dubbele passages.
46km & 455 hoogtemeters en geen spatje modder op men bike
Tot volgend jaar
to be
Mountainbiker

Post by to be »

Ook slachtoffer van de onduidelijke bepijling, op de pijl stond duidelijk 26 km, daarom de seingever aangesproken, die ons (vertelde) dat het niet enkel de weg van de 26km was, :roll: maar de weg voor alle afstanden. Bij de aankomst iemand van de organisatie aangesproken, die ons een lus van 20 km voorstelde om extra te rijden, dus uiteindelijk toch een 40km gereden. Seingever beter briefing geven ? Volgend jaar kom ik zeker terug :bounce: :bounce: =P~
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

verslag van de x-treme bikers begijnendijk

Wat was het koud s'morgens
Maar !!! de bus zat goed vol deze keer. En aan den dozzie zene klap te horen ging hem er een ferme lap op geven.
boem boem brems en tom tom gingen er vandoor bij de eerste km's
en godv... de dozzie ging mee. En we hebben ze niet meer gezien.
De bevoorading was dik in orde met oxo =D>
De swa en pat gingen de 35km doen. Dus ik en flying horse alleen verder
En ik heb het een beetje leep aangepakt maar hij moest lossen deze keer.
Mijne dag kost niet meer stuk ( grapje he ). Wat de bepijling betrof vond ik het in orde
Maar de kruisingen. vond ik zeer gevaarlijk zeker in die bergaf waar dat we met een rodvaart naar beneden komen. elkaar kruisen #-o #-o.

klein minpuntje was zeker :evil: een ijskoude douche !!!

Totaal 47 km gem 25,3
Last edited by bert bibber on Mon 17 Dec 2007 11:28, edited 1 time in total.
TW245
Mountainbiker

Post by TW245 »

Een mooi snel en droog parcours, we hebben ervan genoten.
Er moesten meer van die omlopen zijn in onze natte Belgische winters.

Bert Bibber was top, hij vloog letterlijk en figuurlijk, wel 20 maal ben ik gestorven in zijn wiel..... Het is een motivatie om terug wat meer te trainen.
Een weerwraak binnenkort zal zalig zijn :-).

Maar de echte koude douche kwam pas later in de sporthal, en dit was wel letterlijk.
Last edited by TW245 on Mon 17 Dec 2007 14:40, edited 3 times in total.
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

die comments gaan toch over de tt van tervuren he? volgens ik hier lees was het meer een race
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Amaai ,als ik die gemiddelden hier zo lees dan zijn er hier al enkelen in topform voor volgend seizoen.Is da niet wat te vroeg?

Heb dat ooit ook eens gedaan altijd maar vlammen in de winter met als gevolg een voledig seizoen overtraind met permanente pijn in de benen.

Toertochten in de winter zijn voor mij wandelingen aan lage hartslag en eenmaal februari wat intensiever op de baan.Maar ja,ik ben ook geen 18 jaar meer!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

roger wrote:Amaai ,als ik die gemiddelden hier zo lees dan zijn er hier al enkelen in topform voor volgend seizoen.Is da niet wat te vroeg?

Heb dat ooit ook eens gedaan altijd maar vlammen in de winter met als gevolg een voledig seizoen overtraind met permanente pijn in de benen.

Toertochten in de winter zijn voor mij wandelingen aan lage hartslag en eenmaal februari wat intensiever op de baan.Maar ja,ik ben ook geen 18 jaar meer!
voila...als ge een dagske ouder wordt (42) dan rijdt ge in de winter ewa rustiger. 't Was hier wel keiharde ondergrond en nergens ook maar 1 technische moeilijkheid dus gaat ge al wat sneller rijden. Maar ik werd wel continu voorbij gereden.
Eizerbiker
Mountainbiker

Post by Eizerbiker »

Voila, ik heb net gedaan met het opruimen van het parcours.Er lag bijna nikske afval,waarvoor dank.Er zijn al enkele ideeen uitgewisseld op den apres-opruim :drunk: betreffende het parcours,en als alle toestemmingsverlenende organisaties willen meewerken zal er de volgende editie waarschijnlijk geen enkele kruising of dubbelrichting weg meer zijn :-D =D> .Blijkbaar zijn er ook nog liefhebbers om er toch enkele km singletrack in te steken,awel 'kzal der voor zorgen (die van de Neroroute mogen we normaal gebruiken).

Voila da was't,tot volgende keer,M.
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

VIDEOCLIP gemaakt met de helmcamera ATC2K
op
http://www.bierkarboys.be
Ondertussen heb ik een samsung s730, een prachtig toestel van maar 99 euro om jullie in de toekomst verder te verwennen met filmpkes en foto's, het andere fototoestel was eindelijk versleten !
Groeten
Ivan
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

roger wrote:Amaai ,als ik die gemiddelden hier zo lees dan zijn er hier al enkelen in topform voor volgend seizoen.Is da niet wat te vroeg?

Met ne Seven kunde ni traag rijden........... :lol: dat wist je toch al?
Post Reply