46km & 455 hoogtemeters en geen spatje modder op men bike
Tot volgend jaar
Post by bert bibber »
voila...als ge een dagske ouder wordt (42) dan rijdt ge in de winter ewa rustiger. 't Was hier wel keiharde ondergrond en nergens ook maar 1 technische moeilijkheid dus gaat ge al wat sneller rijden. Maar ik werd wel continu voorbij gereden.roger wrote:Amaai ,als ik die gemiddelden hier zo lees dan zijn er hier al enkelen in topform voor volgend seizoen.Is da niet wat te vroeg?
Heb dat ooit ook eens gedaan altijd maar vlammen in de winter met als gevolg een voledig seizoen overtraind met permanente pijn in de benen.
Toertochten in de winter zijn voor mij wandelingen aan lage hartslag en eenmaal februari wat intensiever op de baan.Maar ja,ik ben ook geen 18 jaar meer!
Post by Eizerbiker »
Post by El Perro Diablo »
Met ne Seven kunde ni traag rijden...........roger wrote:Amaai ,als ik die gemiddelden hier zo lees dan zijn er hier al enkelen in topform voor volgend seizoen.Is da niet wat te vroeg?
Heb dat ooit ook eens gedaan altijd maar vlammen in de winter met als gevolg een voledig seizoen overtraind met permanente pijn in de benen.
Toertochten in de winter zijn voor mij wandelingen aan lage hartslag en eenmaal februari wat intensiever op de baan.Maar ja,ik ben ook geen 18 jaar meer!