16/12/07 Dendermonde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jeec426
Mountainbiker

Post by Jeec426 »

Alle 't was een plezant toerke. Wel ergens ne keer verkeerd gereden en daardoor kwam ik maar op 40km uit, maar na zoveel weken inactiviteit kon da geen kwaad.

Voor de regio was't zeker de moeite vond ik, met vooral op't einde die mobiele chicane in de vorm van een losgeslagen koe vond ik wel een leuk item =D> =D> =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja ik vond de 40km ook niet slecht je kon eens goe doorrijden :bounce: allee als mijn vitesse nog wou gaan :cry: ik heb er 2 keer tegen gepist :drunk: ze waren een beetje vastgevrozen :-? dus ja wat moet ge dan doen :oops: en nu de zondag is het in asse :wink: dat is ander jaaren redelijk zwaar =D> maar dat mag :drunk: eens goed afzien kan toch ne keer goed doen :roll: :lol: als er graag jongens eens meegaan :wink: geen probleem wij zijn van sint-gilles :wink:
powermain
Mountainbiker

dendermonde

Post by powermain »

wy bedanken alle bikers die aanwezig waren en hopen dat jullie
je geamuseerd hebben het lag er wel hard by
maar we hebben er enkele stukken moeten uit laten omdat het te slecht en te gevaarlyk by lagen we hebben er uit gehaald wat er mogelyk was
ik hoop jullie volgend jaar terug te mogen begroeten
op een volledig vernieuwde parcour we gaan eens andere kant proberen richting moorsel -baardegem wie weet wat er daar te beleven valt
nogmaals bedankt aan 547 bikers die aanwezig waren tot volgend jaar :lol:
SNELDUIVEL
Mountainbiker

mtb buslot dendermonde

Post by SNELDUIVEL »

:-D hallo powermain ik heb de grote toer gereden 54 km
ik vond dat jullie het goed gedaan hebben je heb ook niet de keuze
zoals somige hebben om een toertocht te geven
ik ben er tevreden over ik kom volgend jaar zeker terug
goede bediening en een heerlyke warme boterham met spek en eieren
en een goede blonde leffe en je zondag morgen is geslaagd
ik ryd zondag in overmere en een paar vrienden ryden richting asse om te gaan biken ik hoop jullie daar misschien ook van de party zyn dan drinken we daar eentje op de goede afloop van jullie toertocht
tot daar misschien ciao :P
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Bedankt Buslot Fietsers voor deze aangename rit,al was het op sommige plaatsen tricky.
De Scheldetrappers hebben zich goed vermaakt tijdens en na de rit in de kantine,waar wij als laatste zijn buiten gesukkeld :drunk:
Powermain,hoe is onze vriend Luc thuis geraakt :roll:
Dit jaar was die Roemeen niet aanwezig zeker,'k heb hem toch niet gezien =P~
Post Reply