16/12/07 Lubbeek-Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Bij mij komt er niets op, juist da van de afgelopen weken, plannetje,singletrack,technische klimmetjes maar geen fotos. Druk mtb 2007 zenne als ik 2006 neem zie ik wel de fotos 
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Bij mij wel.[/quote]
Enig idee hoe dit zal kunnen komen? Wel spijtig ben ook getrokken geweest
Enig idee hoe dit zal kunnen komen? Wel spijtig ben ook getrokken geweest
- amateur-biker
- Mountainbiker
Post by amateur-biker »
Gisteren ook vertrokken voor deze tocht en moet zeggen ik heb me enorm geamuseerd. Alles erop en eraan. Weersomstandigheden waren natuurlijk ideaal waardoor zelfs de moeilijke passages (trappen, achter kliniek en hoogste punt) nog zeer goed te doen waren. Om af te sluiten moest nog de calvarieberg beklommen worden waar je nog eens alle laatste reserves uit het lijf kon persen. De warme soep deed ook wel deugd bij dergelijke temperaturen. Volgend jaar ben ik zeker terug present voor deze schitterende tocht. 
-
Autocrosser
- Mountainbiker
Post by Autocrosser »
Ben zelf een geboren en getogen Lubbekenaar maar toch reed ik deze tocht voor het eerst. Ik heb me supergoed geamuseerd en net zoals enkele andere dorpsgenoten verschillende onverhardstroken ontdekt waar we nog nooit geweest waren. Eén minpuntje ... er was geen soep (meer) aan de bevoorrading en bij deze temperatuur hadden we daar wel een beetje op gerekend. Maar in ieder geval een dikke pluim voor de organisatie! Altijd leuk eens 'georganiseerd' in eigen dorp rijden ...
Waarschijnlijk iets met de cache settings van uw Internet browser. Welke gebruikt ge juist, Internet Explorer? Dan kunt ge het volgende proberen: Tools> Internet Options, in de "General" tab, check dan of bij de "Setttings" van uw "Temporary Internet Files". Zorg ervoor dat "Check for newer versions of stored pages" op "Every visit to the page" staat.laagvlieger wrote: Enig idee hoe dit zal kunnen komen? Wel spijtig ben ook getrokken geweest
Bij Firefox, type in de url box "about:config", type "cache" in the filter en verander "browser.cache.check_doc_frequency" van value "3" naar "1".
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@bergbiker zal da is proberen,hopelijk lukt het. Alvast bedankt voor de informatie 
-
Cyclomakke
- Mountainbiker
Post by Cyclomakke »
Is 't gelukt ?laagvlieger wrote:@bergbiker zal da is proberen,hopelijk lukt het. Alvast bedankt voor de informatie
www.wtcool.net
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Moet zegen had maandag op het werk gekeken en daar kwamen ze wel op, heb gisteren hier gekeken(thuis) en nu kwalen ze er ook opCyclomakke wrote:Is 't gelukt ?laagvlieger wrote:@bergbiker zal da is proberen,hopelijk lukt het. Alvast bedankt voor de informatie
www.wtcool.net
maar eind goed al goed. Bedankt he mannen voor alle hulp