15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Gisteren een prachtig tochtje gereden in Moen,kan eigenlijk niets negatief
zeggen over de rit of over de organisatie(k'ben wel voor den eerste keer zoveel geld kwijt op nen après :drunk: :drunk: :drunk: ,maar t'is jullie wel gejeund zulle).
Enig minpunt was,dak bijna mijn cammionnette 'geplooid' heb op een paarderemorke,anders een héééééél geslaagde zaterdag gehad =D> =D> .

de Fast
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

zoals beloofd gisteren ook naar moen afgezakt
om 8u15 vertokken en om 10u45 terug met een gem van 19,5 km/u
kort gezegd , alles was dik in orde en daarom bedankt steenbakkers
nog 1 ding , de vrolijke ochtendzon scheen dikwijls iets te veel in ons gezicht waardoor soms iets te weinig zicht
zo in de laatste strook langs het kanaal op een dikke tak van een boom geknald , stond direkt naast mijne bike . gevolg heel pijnlijke ribben vandaag en waarschijnlijk de volgende week
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik heb dus ook gereden. Op t'gemakske
:wink: Knappe rit, slechts 1 keer van de fiets gemoeten omdat ik anders stil stond in de file (der was iemand gevallen op ne smal stukske en t'veld ernaast was vrij breed)
Just jammer, ik heb zeker 20minuten staan koud krijgen aan de afspuiting en in de aprés was de soep op (die ik nodig had om terug warm te krijgen).
Steenbakkers, proficiat. t'Was niet de eerste keer dat ik deze tocht gereden heb en het zal de laatste keer niet zijn ook =D> =D> =D>
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Ik wil ook nog eens alle deelnemers bedanken voor deel te nemen aan onze TT .
De commentaren zijn allemaal heel positief , waarvoor dank !

Voor de hot-dogs hebben de meesten een punt , maar zoals Rock Rider en Zanneis eerder al vermeldden zullen we dit zeker meenemen in onze evaluatie . We hadden eigenlijk al dubbel zoveel hotdogs als vorige jaar , maar met een goeie 300 man meer mss beetje onderschat . Wordt zekers aan gewerkt voor volgend jaar .

Wat betreft de afspuit was er inderdaad een piekmoment met onze 6 slangen , maar mag ik vooral zeggen dat de druk enorm goed was op iedere slang , op vele andere is er soms maar een pisstraaltje en wat ben je dan met 12 zo'n slangen ( het is beetje wikken en wegen ) .
Maar na de 1000 man dit jaar zal er vast en zeker ook wel gesproken worden voor een uitbreiding aan slangen met dezelfde , sterke druk weliswaar :wink:

Ook moet ik zeggen dat alles heel proper en vlotjes verlopen is =D> , geen problemen bij het parkeren , de kleedkamers , de zaal , inschrijvingen ,...
bedankt bikers =D>

Efkes verschoten bij de kleedkamers , dat de vrouwkes de proberste zijn dat wisten we al , maar dat we een condoom zouden terugvinden in de vrouwenkleedkamer daar stel ik me toch wel vragen bij .... ? :lol: :wink:

Zeer dikke merci allemaal en mogen we jullie allen volgend jaar terug verwachten voor ons 10e jaar =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

moonrider wrote: maar dat we een condoom zouden terugvinden in de vrouwenkleedkamer daar stel ik me toch wel vragen bij .... ? :lol: :wink:
Als ik nu maar eens kon schrijven wat het eerste is waaraan ik denk. :lol: :lol: :lol:
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Eindelijk eens MOEN kunnen rijden,

na twee jaar wachten, want het paste nooit, de wegen van Moen kunnen testen. :bounce: Eerlijk, een relatief onbekend gebied voor mij.
Maar het was de foto op jullie affiches die me naar jullie lokte of beter gezegd zoog. :bounce: :wink: Wat een aantrekkelijk beeld, dat moet HET parcours zijn. =D> En ja hoor, spijtig dat de koude luchtstromingen de grotere kwelduivel waren in vergelijking met de slijkduivel, ma kheb me toch ferm gejeund. :bounce: :bounce: :bounce: =D> =D> =D>

De organistie was subliem; met een extra pluim voor junder ferm warme douches en jullie extreem frisse leffe's =D> :wink: :drunk:

Volgend jaar mag je de huidige tegenterters alvast weer op de lijst zetten en vermoedelijk zullen er ons nog heel wat meer volgen in de toekomst. 8) 8) 8)

Tegen de volgende Steenbakkers

Metalbiker

Tegenterters
Aarsele
TT 17 feb 2008 ism Brandweer Aarsele

----Wanneer komen de foto's ???? :bounce:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Voila se, de eerste 850 foto's zijn er al...

Klik hier

Het volgende deel komt binnenkort online...

Veel zoekgenot...

De foto's hier zijn kleinder (=800x535) dan het origineel formaat... Stuur mij een mailke en ik stuur de originele door... (origineel = 1936x1296).

Groeten van nen contente fototrekker... :wink:
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Tis thopen dak na het zoeken van mijn portret nen contente

"fotobekijker " ben.

:-D :-D :-D :-D :-D

Ga beginnen zoeken.

Thanks
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Rock Rider wrote:Voila se, de eerste 850 foto's zijn er al...

Klik hier

Veel zoekgenot...

De foto's hier zijn kleinder (=800x535) dan het origineel formaat... Stuur mij een mailke en ik stuur de originele door... (origineel = 1936x1296).

den trein :bounce: al gevonden;foto 77,78....
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

grote plateau wrote:
Rock Rider wrote:Voila se, de eerste 850 foto's zijn er al...

Klik hier

Veel zoekgenot...

den trein :bounce: al gevonden;foto 77,78....
Ma de lokomotief van dat moment staat er niet op :cry:
Post Reply