16/12/07 Beerse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Animal
Mountainbiker

Post by Animal »

Als inwoner van beerse kon ik deze tocht georganiseerd door de plaatselijke wielertoeristen toch niet links laten liggen.

ik moet zeggen dat de mannen dat prima hebben gedaan en het maximum aan variatie en singletrack uit de streek hebben gehaald.
Met zowaar een onontgonnen stuk door de bossen van Metallo.
Ook de afpeiling en de gespannen linten, oversteken, e.d. waren dik in orde. =D>

En anders dan de vorige jaren, prachtig weer en een droge omploop!!
Wat moet een biker nog meer hebben.

Mede door dit prachtige weer en harde ondergrond lag de gemiddelde snelheid hoog en waren we dan ook vlug weer binnen, ik met mijne maat dan maar beslist om na de grote tour, de kleine en het 2de gedeelte na de bevoorading nog maar is een keer te doen, om extra km te malen :wink:

Tot volgend jaar.
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Gisterenavond nog rap afgesproken om vandaag naar hier te komen. En kheb er gene spijt van gehad :P

Van bij Sjoerie in Turnhout vertrokken met de bike richting start, onderweg Devil opgepikt.
Dat het koud zou zijn had ik al wel kunne denke mar zo koud, ja waddedadde :-?
Gelukkig krijg je het warm als je aan het rijden bent ;-)

De tocht begon over den asfalt maar eenmaal in de bossen was het prachtig mountainbiken.
Mooie boswegen, afgewisseld met singletracks en brede onverharde lanen.

Onderweg zat er nog erges een crossparcourke ofzoiets in. Daar heb k me nog es ff goe late gaan, amai :lol:
Bevoorrading was top, ruime keuze! Alleen, het drinke was nie te zuipe vond ik mar das mensengoesting ;)

Een aanrader voor volgende jaren!

Grtz
team orange
Mountainbiker

Post by team orange »

Proficiat voor de organisatie...zeker qua veiligheid aan de drukke punten.
Ik had hier in de buurt nog niet gereden en het viel toch goe mee!
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

Deze morgen met fietske van Wechel naar Beerse getrapt BRR !
Op mijn weg naar de start reeds een stuk van het parcour over de Antwerpse steenweg meegefietst. Uiteraard moet je van Beerse geen massa's hoogtemeters verwachten, maar albij al een mooie tocht. Effectief jammer van het eerste stuk met veel asfalt (hier moeten alternatieven voor te vinden zijn) maar verder niks dan lof voor de organisatie , goede bevoorading , veilige oversteken, de brug gestrooid , ... goed gewerkt !
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Dikke proficiat voor de mannen van Beerse.En over die stroken asfalt: hetgeen dat ge er nadien voor in de plaats krijgt dat maakt veel goed.
Wij (DE LUSTIGE TRAPPERS EN TRAPSTERS van Oostmalle) met 11 in totaal, hebben er dik van genoten.
Wij zien jullie ook graag komen op onze mountainbiketour op 6 januari 2008.
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Eindelijk nog eens een lekker droog toerke, maar na enkele km. de tol moeten betalen van de voorgaande moddertochten: een rotversleten ketting slipte door op mijn voorste kettingbladen! :evil:
Nog kunnen sukkelen tot laatste splitsing en dan toch maar de 25 gevolgd.
Spijtig, had hem graag uitgereden.
De opkomst lag duidelijk hoger dan enkele jaren geleden, maar ja 't is dan ook een tip-top organisatie =D> =D> =D>
Tot volgend jaar met nieuwe ketting :lol:
Grtz
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

=D> =D> prachtige toch met goede organisatie.
spijtig dat de mooie stukken eruit moeten.
hoop toch volgend jaar voor een verassing te staan en dat hem evengoed dan dees jaar gaat zijn.
tot volgend jaar mannen .

grtz
briezer
Mountainbiker

Post by briezer »

heb de 45km gereden, leuke tocht. met dito bevoorrading =D>
Vooral na de puike bevoorrading was het funfunfun.
De asfalt in de aanloop was misschien iets te lang maar met deze temperaturen ideaal om warm te draaien. :wink:
En zoals Devil Biker reeds vermelde hopenlijk kan je ons volgend jaar opnieuw verrassen ondanks het wegvallen van enkele mooie passages. [-o<
Nog een vraagske: de fotograaf op het crossparcours (allee was daar als ik daar voorbij kwam) gaat die zijn foto's ergens op ne site zetten of kan ik die via een andere weg bekijken??
woozzy
Mountainbiker
Location: giant ocr1 koersfiets//Merida Matts special edition MTB

Post by woozzy »

weet er iemand waar de foto's geplaatst worden die de fotograaf aan het cyclocrossparcours getrokken heeft??
modderzwemmer
Mountainbiker

foto's

Post by modderzwemmer »

Heb fotograaf aangesproken, ze zouden een link op dit forum plaatsen wisten ze te vertellen, maar dit zou enkele dagen duren.
Post Reply