Tevens een juiste kilometer aanduiding, als nu nog het wat saaiere stuk voor de bevoorrading word aangepakt (wat te veel gewoon rechtdoor) mag dit gerust een pareltje
16-12-07 Dilsen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
leuke toer, top organistatie dwz. goede bepijling (zeer goede aanduiding verschillende afstanden en gevaarlijke punten), zeer goede en ruime bevoorrading (fruit/suikerwafels/muslirepen/rijstpap/aquarius/soep), goede douches en afspuitstand en vriendelijke mensen bij fietsbewaking en café
Tevens een juiste kilometer aanduiding, als nu nog het wat saaiere stuk voor de bevoorrading word aangepakt (wat te veel gewoon rechtdoor) mag dit gerust een pareltje
genoemd worden. heb trouwens even met heritage gesproken en dit zal wel lukken.
Tot volgend jaar 
- woozzy55
- Mountainbiker
met mijn zoon (14 jaar) ook komen rijden in Dilsen -34 km (36 km op de teller)
Inderdaad een prachtige toertocht. Prachtige organisatie, prima bepijling en top bevoorrading. Ook het noodnummer voor bij pech is prima, zeker voor een streek die je niet kent.
zo zou het overal moeten zijn.
Dikke pluim voor de organisatie.
Komen hier zeker nog terug
Inderdaad een prachtige toertocht. Prachtige organisatie, prima bepijling en top bevoorrading. Ook het noodnummer voor bij pech is prima, zeker voor een streek die je niet kent.
zo zou het overal moeten zijn.
Dikke pluim voor de organisatie.
Komen hier zeker nog terug
- Ghost-biker
- Mountainbiker
Post by Ghost-biker »
nog vergeten te vermelden. Voor de statistieken 42km 400Hm met enkele pittige stukken met een uitschieter van 25%. LEUK 
- Timberwolve
- Mountainbiker
Post by Timberwolve »
terug van de 42, een dikke proficiat aan de organisatie, alles was prachtig geregeld, vriendelijke inschrijving (overal vriendlijk eigenlijk), GEWELDIGE bevoorrading, vooral 't rijstpapje was voor mij een BOM
het parcours zelf was tot aan de bevoorrading mss iets minder t.o.v. het stuk na de bevoorrading, maar het was een héél leuk en mooi parcours, zeker het "moelijke" deel was prachtig
nadien een goede douche, de temperatuur wa eigenlijk juist goed met deze buitentemperaturen
en dan nog een goeie blonde Leffe in de kantine
volgend jaar zien ze ons hier zeker terug
mss nog één tip voor de mannen van Mountainbike.be, Fietspromo en de organisatie van deze TT: de korting d.m.v. ons MTB.be paspoort, daar wisten ze aan de inschrijving niets van, maar ik heb ze toch zonder meer gekregen
, ik weet niet waar deze fout kan liggen, maar voor 't zelfde geld is 't noppes korting, en oké, het is mss maar €0.5 ... maar we hebben er recht op hé dankzij MTB.be 
het parcours zelf was tot aan de bevoorrading mss iets minder t.o.v. het stuk na de bevoorrading, maar het was een héél leuk en mooi parcours, zeker het "moelijke" deel was prachtig
nadien een goede douche, de temperatuur wa eigenlijk juist goed met deze buitentemperaturen
en dan nog een goeie blonde Leffe in de kantine
volgend jaar zien ze ons hier zeker terug
mss nog één tip voor de mannen van Mountainbike.be, Fietspromo en de organisatie van deze TT: de korting d.m.v. ons MTB.be paspoort, daar wisten ze aan de inschrijving niets van, maar ik heb ze toch zonder meer gekregen
- Ghost-biker
- Mountainbiker
Post by Ghost-biker »
Als ik dat hierboven allemaal lees dan hebt ge hem wel verdiend.Ghost-biker wrote:dealheritage wrote:ene als het waar is dus ene donkere leffe voor mij ???
afgesproken

Dank voor zoveel lof !
Terecht het was ook wel wat......we gaan het niet nalaten om aan enkele kleine onvolkomenheden nog te sleutelen , Ghost biker ik neem jouw opmerking ter harte , moet kunnen dat we dat stuk herzien.
Het was het resultaat van 18 jaar ervaring, een fanatieke en kritische jonge bende mountainbikers in een fantastische omgeving.
Op naar de volgende editie op 23 november 2008.
Tot dan,
Terecht het was ook wel wat......we gaan het niet nalaten om aan enkele kleine onvolkomenheden nog te sleutelen , Ghost biker ik neem jouw opmerking ter harte , moet kunnen dat we dat stuk herzien.
Het was het resultaat van 18 jaar ervaring, een fanatieke en kritische jonge bende mountainbikers in een fantastische omgeving.
Op naar de volgende editie op 23 november 2008.
Tot dan,
Ghost biker : dien leffe dat komt nog wel in de sjakos...
inderdaad de 42 km had blijkbaar 400 Hm
en de 56 Km zou 700 Hm hebben gehad.
We overwegen ook om volgend jaar er een Light- tour extra bij te organiseren van ongeveer 30 Km.
Vermoedelijk is er wel behoefte aan tour die wel bosrijk is en niet technisch of al te heuvelachtig . Deze zou dan los staan van de andere tochten.
Indien jullie hier over een mening hebben dan zou het tof zijn ze hier te kunnen lezen.

We overwegen ook om volgend jaar er een Light- tour extra bij te organiseren van ongeveer 30 Km.
Vermoedelijk is er wel behoefte aan tour die wel bosrijk is en niet technisch of al te heuvelachtig . Deze zou dan los staan van de andere tochten.
Indien jullie hier over een mening hebben dan zou het tof zijn ze hier te kunnen lezen.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
een light toer? vond de 42km al behoorlijk light hoor, als die brandgangen op en af, maar daar zal ''bos en groen'' ook wel voor iets tussen zittenheritage wrote:Ghost biker : dien leffe dat komt nog wel in de sjakos...![]()
Vermoedelijk is er wel behoefte aan tour die wel bosrijk is en niet technisch of al te heuvelachtig . Deze zou dan los staan van de andere tochten.![]()