16/12/2007 tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ghost rider
Mountainbiker

Post by ghost rider »

schone toer maaaar, wij jebben juist hetzelfde voorgehad als maltje&punky. wat echt spijtig was :wink:
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

Het was een schitterend weertje om vandaag de benen wat te belasten... helaas net als velen na de bevoorrading ook maar de korte toer gereden ipv de 35 of 45km. Dat was inderdaad een tegenvaller, vooral omdat het een snel parcours was en de benen nog te fris zaten aan den aankomst. Er stond inderdaad maar één bordje met 25km erop, maar de mannen voor mij leken mij allemaal getrainde sporters,dus geen gelegenheidsrijders... dus ikke maar volgen hé :oops: met de idee dat de splitsing nog wel zou volgen.
Anders leek alles wel dik in orde hoor, goede organistaie met veel vriendelijke medewerkers. Tot de volgende.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ook geweest...samen met 3 clubmatekes, waaronder Hookipa.
Weinig toe te voegen aan de commentaar: zeer snel en keihard parcours.
Goede bepijling en bevoorrading(en).
De 47 zaten er wel zeer snel op, amper 2 uur en een kletske onderweg geweest.
Weinig tot geen technische moelijkheden, wel zeer veel pechvogels (bevrozen body's?)
Ik had 47 km met toch 447 hoogtemeters.

Jammer dat er van bovenaf weinig wordt toegelaten ... zeggen dat ge hier 5 jaar geleden km's lange singletracks kreeg voorgeschoteld :(
desolation
Mountainbiker

Post by desolation »

Zeer mooi parcours, hoewel weinig technische stukken of mooie singletracks en afdalingen. Wat wij voor hadden is dat de eerste seingever ons naar rechts stuurde terwijl de pijltjes rechtdoor stonden, dus wij stonden na 15km al terug aan de beginpost (men 2 maten dan, ik had plat gereden en heb heel da stuk kunnen backtracken :()

Door de enorme koude waren mijn schoenplaatjes ook bevroren, en toen de band sprong is dan bij de val een van de bouten van mijn linkerschoen gebroken. Tis eens iets anders zo verplicht worden ingeklikt te blijven :)
jend
Mountainbiker

Post by jend »

Hallo,

ik wil de organisatie toch wel complementeren.
Alles was af, het parcours was dik inorde, de bevoorading en de bepijling en signalisatie twas vree goe. We hebben ons goed geamuseerd.

Kheb daar ter plaatse ook gehoord dat er bij zijn die zich hebben misreden aan de controle.

Op de blaadjes die er hingen stond duidelijk 1ste en 2de (doortocht) men makkers en ik hebben daar dus ook nooit getwijfeld waar naartoe te gaan.

Sommige zij toch wat te gehaast en missen daarom wel eens. En geen enkele reden om de organisatie een blaam te gevne.

Proficiat, en tot volgend jaar.
jend
Mountainbiker

Post by jend »

[quote]Door de enorme koude waren mijn schoenplaatjes ook bevroren, en toen de band sprong is dan bij de val een van de bouten van mijn linkerschoen gebroken. Tis eens iets anders zo verplicht worden ingeklikt te blijven :)[/quote]

ik had ook wat last van bevroren kabels. Fiets zal nog in vriestemperaturen gestaan hebben na het opkuisen. Al stond hij nog goed beschut. maar we hebben dat net voor de rit nog kunnen oplossen. Keertje alles lossen en goed de geine overntweer schuiven en wa olie in spuiten en gedaan was probleem.

Er komen niewe versnellingskabels want die hebben hun beste tijd gehad.

Was me ook opgevallen dat er veel langs de kant stonden.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

punky wrote:sluit me hierbij volledig aan bij maltje
schittendere omgeving maar als ge na 27km terug aan de start staat ,even balen dan toch en daarbij heel veel andere bikers ,dus de uitpijling zeker bij een splitsing kan beter
Ge kunt toch nog eens starten voor de 45km .

Schoon toerke , alles in orde .
in totaal 80km en 3h35 gebolt . en mijne vlo is zo goed als nie vuil .

2dagen goe kunnen trainen , weekend geslaagt dus .
op naar het volgende
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Mooie tocht, koud maar prachtig weer, zeer snel parcour.

Proficiat aan de organisatie. =D> Alles in orde.

De rest van de dag naar de cross gaan zien Overijse, zondag=fietsdag 8)
delou
Mountainbiker

Post by delou »

was een zéér mooie en snelle rit, idd spijtig dat er nie wa meer singletracks waren, mijn 2 collega's hadden het zelfde pijltjes volgen probleem na 30 km stonden ze aan de meet #-o ik vond daarintegen dat alles zéér duidelijk was, maja heb er eens goe mee kunnen lachen :lol: had 46km op den teller en 508 hoogtemeters, die computerke's gaan precies toch nie allemaal gelijk é?
punky
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Post by punky »

terug starten dat ging ook natuurlijk maar soms moet ge ook al eens op tijd thuis zijn
Post Reply