Vertrokken om 13u15, bij de laatsten dus, maar toch niet de allerlaatste, want ik ben nog door velen bijgehaald.
Ik ben van Gent en die streek daar is mij niet zo bekend. Ik vond de aanloopstrook op dat betonpad door de velden een goede opwarmer en ook kon je over de prachtige licht glooiende velden kilometers ver kijken.
Er zat nogal wat autoverkeer op die kleine baantjes en die rood gekleurde "gevaar" aanduidingen op de gevaarlijke situaties vond ik heel goed.
Op de bevoorrading had ik nog net het laatste kopje soep, maar ze gingen er nog bijmaken
Het parcours was gewoon goed, afwisselend, met enkele vettige stroken, maar niets dat onoverkomelijk was. De slierbaan naast het kanaal vond is super. Met de goede modderbandjes op was het nochtans heel goed te doen. Ik kwam binnen rond 16u40 en 't was toen al fel afgekoeld. Ik heb me supergeamuseerd. Bravo Steenbakkers.
Wel veel fotograven langsheen het parcours. Ik heb er eentje gehad op het einde van dat baggerstuk waar een geul van 30 cm in de grond zat, dan 1tje op het moeilijke zuigende stuk naar boven tussen die hagen, en dan nog eens ene op de talud naast de vaart. Of was het 3-maal dezelfde
Mijn stats : 47.73 km - 17.2 gemid - max 46.6 (