23/12/07 Koekelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
boje
Mountainbiker

23/12/07 Koekelare

Post by boje »

m.b koekelare Bij deze laat ik weten dat de m.b van wtc 'thoutland op 16-12 niet doorgaat op adres :zaal de mokkernaere lekestraat koekelare .
Deze m.b is verplaatst naar zondag 23-12 met lokatie:
Polyvalente zaal "DE LETTERTUIN" ringlaan 18 CENTRUM-KOEKELARE.
De secretaris wtc 'thoutland
gouden leeuwke
Mountainbiker

Post by gouden leeuwke »

Dat deze rit zou plaatsvinden op 231207 wist ik al door te kijken op de kalender.Maar ik zie op 231207 dat die ook zou afgelast zijn.Maar dat is niet waar.Gisteren nog een paar mannen gezien van deze club.Diemensen ken ik en ik ga hem rijden.
boje
Mountainbiker

Post by boje »

voor alle duidelijkheid: de rit in koekelare gaat wel degelijk door op zondag 23-12-07,en dit in koekelare-centrum polyvalentezaal DE LETTERTUIN ringlaan 18 8680 koekelare, deze rit gaat reeds door voor de 11de maal en is voor 40% vernieuwd..........we zullen er zijn.
boje
Mountainbiker

Post by boje »

er is ook gluhwein voorzien onderweg, ambiace verzekerd.
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Hallo organisatie. 40 % vernieuwd zeg je ? Zitten er wat boswegen in? En is de tocht goed berijdbaar bij de overvloedige regenval van de laatste tijd? Ben ondertussen de modder beu gezien, vandaar...
boje
Mountainbiker

Post by boje »

we gebruiken het maximum aan TOEGELATEN bosdreven.
er zullen geen onberijdbare(en ook geen berijdbare) slijkwegen in zitten, we hebben er al genoeg gezien deze winter. Zoals de weerberichten nu voorzien voor 23-12 zal het een snelle omloop zijn.
marge
Mountainbiker

Post by marge »

ola pola,
er zal toch nog wel iets in zitten he. Als er al geen slijkwegen mogen inzitten en als je nu al weet dat het een snelle omloop zal worden ... #-o
Normaliter kom ik af maar ik vrees dat ik al weet wat we zullen voorgeschoteld krijgen. Bane, bane, bane....
boje
Mountainbiker

Post by boje »

ola ^pola
er zal veel meer in zitten dan bane bane, het is de 11de keer dat we
inrichten en we halen het maximum om te BIKEN uit de omgeving van koekelare
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Kom misschien ook ens af :lol: :lol: Welke richting mogen we verwachten :roll: :roll: ? Hopelijk is de tocht beter [-X [-X dan diegene van enkele weken terug op het Koekelaarse grondgebied :roll: :lol: :roll: !!?
boje
Mountainbiker

Post by boje »

je mag in geen geval deze tocht vergelijken met deze van 4 weken terug,
dit was een inrichting van een enkeling die niet weet hoeveel wielen er aan een m.b. zijn!!!
in alle geval gaan wij richting eernegem, moere op om het staatsbos van vladslo en koekelare aan te doen. tot dan!!
Post Reply