Splitsing 40/55 is na de 2 de bevoorrading, op ca 35 km.P€T€R wrote:Na hoeveel kilometer is de splitsing tussen de 40 en de 55km?
16/12/07 Lubbeek-Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ben zojuist mee gaan afpijlen, en zowel de vrieskoude van de laaste dagen als de oostenwind hebben veel goed gedaan (in vergelijking met onze verkenning van verleden zondagrocco wrote:hoe ligt het parcour erbij
Nog een kleine opmerking bij de allereerste post van Cyclomakke: er zal een gratis tombola zijn onder alle ingeschrevenen van Safty Jogger spullen (rugzakjes, veiligheidsvestjes, petjes...), dus vergeet niet te checken of ge bij de gelukkigen zijt bij de aankomst!
Tot morgen!
Last edited by bergbiker on Sat 15 Dec 2007 16:54, edited 2 times in total.
De beschrijving van bulls68 is correct, voor de mensen die van de E40 (Brussel) komen (afrit haasrode) inderdaad even korte omleiding volgen (ge kunt niet anders) en aan het ronde punt helemaal rond/terugrijden (Leuven volgen). Vanaf dan richting Tienen volgen en in Boutersem naar links richting Lubbeek, vanaf daar hangen er MTB pijlen. Ook aan aan alle andere invalswegen richting Lubbeek hangen pijlen, als ge in Lubbeek centrum weet te geraken zul ge ons zeker niet kunnen missenlaagvlieger wrote: hangen er pijltjes van aan de afslag
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Morgen met ne man of 4 present,worden er fotokes getrokken, hopelijk wel
Eerst uurtje met auto bollen normaal tegen half negen aanwezig
Hopelijk willen de benen mee, heb er zin in zenne
Hopelijk willen de benen mee, heb er zin in zenne
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Trouwens bedankt voor de route hé missch zie ik u morgen rij met mat grijse trek 8000 mijne maat trek 8500zwart.Moest ons passerenbulls68 wrote:nu begint het toch wel serieus te kriebelen zenne![]()
![]()
-
Cyclomakke
- Mountainbiker
Post by Cyclomakke »
"IETS" ? 't is nu zaterdagavond, 22.20u, en ik kan u bevestigen dat de VOLLEDIGE omloop ondertussen afgepijld is, stel u voor zegBatman wrote:Is er al iets afgepijld van de omloop ?
Kom 'm morgen maar mee ontdekken !
www.wtcool.net
Juist terug thuis van de verre reis naar Lubbeek en ik heb het mij niet beklaagd een uurtje te moeten rijden deze morgen
Om 8u30 vertrokken vanuit een (veel te warme auto) op de fiets gesprongen -2,5° op dat moment om daar voor de eerste keer de streek rond de pellenberg te verkennen en mijn bevinding(ook die van mijn makkers) was gewoon SUPER
Mooie beklimmingen,afdalingen,single tracks,boswegen en nu ga ik maar stoppen me stoeffen op deze toffe tocht
Tot de volgende........
Last edited by Treksken on Sun 16 Dec 2007 21:25, edited 1 time in total.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Deze ook gedaan en bij -4°C om 8:15u vertrokken voor een mooie rit door de lokale velden van Lubbeek en Pellenberg. Het lag er overal keihard bij en daardoor bolden de 40km rap onder de wielen door. 2 prima bevoorradingen, perfecte afpijling, mooie streek maar niet al te technisch en de trappekesklim goed boven geraakt maar wel serieus in het rood gegaan
De donkere leffe van´t vat en de vriendelijke mensen van de organisatie hebben mijn koude zondag goed gemaakt.
Aan de organisatie, het was een schoon maar koud tochtje!

De donkere leffe van´t vat en de vriendelijke mensen van de organisatie hebben mijn koude zondag goed gemaakt.
Aan de organisatie, het was een schoon maar koud tochtje!
Last edited by Schijfrem on Sun 16 Dec 2007 18:06, edited 1 time in total.