De week is weeral in twee se , dat 't maar snel weekend is en we weer eens op't velo'ke kunnen kruipen se
Sint Gillis zal dit weekend zeker op 't programma staan
Deze namiddag ben ik ook weer bij de goei, ik ga een testritje maken met de Cannondale Rush, ik ben benieuwd Gisteren heeft mijne makker mijn veloke in orde gezet, ne nieuwe zal nie voor direct zijn maar ik kijk er toch naar uit om met da fietske eens te bollen
miljaar ge hebt gelijk gun*666 azo ne gespierde rug heb ik tja dat wist ik niet dat het op de pc stond merci nu heb ik mezelf ne keer gezien langs achter wijlle zijn wel eens gaan drinken ne zware cola maar onze fiets hebben wij thuis gekuist , wie gaat daar goe nat en koud staan aaschuiven liever thuis dan jong en he op mijne maat moet ik soms wel eens wachten maar op laatst was het echt met mij ver gedaan
en jongens het viel goe mee te sint-gilles veel volk was er ook vond ik en de 40km viel goe mee het was meer harde grond het zal daarmee zijn en het viel goe mee de kou baja
ja het viel zeker goed mee ( buiten enkele problemen met de fiets van de kou) alhoewel ik vond dat ze er toch wa veel asvalt ingestoken hadden terwijl er andere mogelijkheden waren... maar ja het zou toch overal hard gelegen hebben dus ja
Aja ik had geluk he er was warme soep op de bevoorading =D
ee zoeken ze nog werkvolk bij ulle maar vanmorgen tja maar het mag eens voor diene 1e keer meer straat want met mijn achterwiel dat hing echt mijn klooten uit ik heb er 2 keer tegen gepist echt waar maar ik heb het toch goed uitgereden dus meer moet dat niet zijn ik denk dat het in asse de zondag tegen dan zwaarder zal zijn