Rumst en omstreken

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
1DRR
Mountainbiker

Post by 1DRR »

philip85 wrote:Weet er iemand of het planneke waar daar spraken van is nog ergens beschikbaar is. (plan van een route die den traagste heeft uitgevonden in de kleiputten van reet/rumst -> boom -> schelle -> ...). Ik heb al een PB naar den traagste gestuurd maar krijg geen reactie.
http://www.megaupload.com/?d=T20JR1OO
Mss zit hier wat bruikbaars tussen? Is het planneke van de TT van Niel.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Lang geleden dat ik hier nog ns poste...

Ik ben van walem, zeker mogelijkheden om te biken in combinatie met bloso willebroek, terhagen, boom, E19 kontich, stukken mechelen..

Ik wil best wel ns afspreken.
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

Ik ga morgenvroeg een trainingsritje maken vertrekkende van schelle door de puten van niel naar Boom de schorre richting Terhagen en verder zie ik wel. Iemand interesse om mee te rijden laat maar iets weten.
philip85
Mountainbiker

Post by philip85 »

.
Last edited by philip85 on Mon 17 Dec 2007 12:14, edited 1 time in total.
Sergeke
Mountainbiker

Post by Sergeke »

vandaag onverwachts toertocht van Niel nog is gereden(wou eerst naar Beerse) goed bereidbaar alhoewel op sommige stukken het verdomd goe slijk was , bij het opdraaien van de off-road-bosstraat-klim redelijk gecrasht nu kan ik ook vertellen hoe het voelt om over het stuur tegaan !! moet zeggen voorwiel bleef in modder hangen maar stuk achter de modder was verdomd goe bevroren zenne :drunk:
Onderweg nog enkele bikers tegengekomen soms iemand ven op het forum ??

grtn
Serge
reinout
Mountainbiker

Post by reinout »

Ikzelf ben ook beginnend en van Niel.
Ik heb wel al gemerkt dat er niet erg veel bikemogelijkheden zijn.
Moest er iemand zijn die zich geroepen voelt om me eens wegwijs te maken in de rupelstreek dan zou ik dit ten zeerste appreciëren.
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

Normaal gezien rij ik de zaterdagvoormiddag weer mijn trainingsritje vertrekkende van Schelle, Niels broek, putten Niel, De schorre Boom richting Terhagen, stukje dijken, richting Hazewinkel en terug naar huis. Wie mee wil rijden laat maar iets weten, Greetzzzzzzzzzzzzzz
reinout
Mountainbiker

Post by reinout »

Dju, juist een week gaan skiën.
Sergeke
Mountainbiker

Post by Sergeke »

Reinout,

Laat is weten wanneer je terug bent kunnen we mischien is afspreken om de tocht te doen die werd gereden tijdens de toertocht in Niel , afgelopen zondag hebben we die ook nog gereden was goed te doen (alleen koud).
Ik lees het wel wanneer je terug bent en tijd hebt.

grtn
serge
reinout
Mountainbiker

Post by reinout »

Zal ik zeker doen!
Het zal voor de 2de week van de kerstvakantie zijn.
Post Reply