Only the strong survive, hé Moonrider,moonrider wrote:T'zijn al geen Zultenaars niet meer gelijk vroeger hébarty wrote:Jaja de Sint was een beetje laat dit jaar, maar ben toch blijkbaar braaf genoeg geweestzodat ik bijna een volledig nieuwe kleerkast mtb kleren heb gekregen, dat is toch nen braven hé.
Awel het kan niet rap genoeg zaterdag zijn, zit te popelen van ongeduld om mijn nieuwe schoenen te testen, winddicht broekske ne keer te showen, enz...
En Knurremadam...ik ga echt vreeeee groten dorst hebben achteraf, heb deze week geleefd als ne pater( dat wil zeggen dat ik enkel Patersbier heb gedronken van St Bernardus)
Steenbakkers en andere forumbikers tot morgen, de Andere Anglo Boys geven massaal forfait(ik vermoed uit schrik voor mijn verschroeiend tempo)
doei
Barty![]()
![]()
15/12/07 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Voila,juste wére van de garage met minne vélo en olles dik in orde.
Dat moar rap morgen is want ben redelijk nerveus en k'weet nie oat
voe diene rit is of voe den après.
K'goa nu een poar lefkes goan drinken
waar dak oltid goa gaan spinnen.
Der zit doar olsan een bende coereurs en k'goa een bitje road goan vrogen oe dak beste rie(vullen bak int begun of vullen bak op t'ende,moar
vullen bak zalt allesis zin)
Mss een bitje stafocie aan oak kun sloan en tis ton hééééél dik in orde
!
Aja,voor dak het vergeet,8u30 in Moen(+-8u45 aanzetten)
tot morgen,de Fast(en droom er nie van,hé.hihihi)
K'goa nu een poar lefkes goan drinken
Der zit doar olsan een bende coereurs en k'goa een bitje road goan vrogen oe dak beste rie(vullen bak int begun of vullen bak op t'ende,moar
Mss een bitje stafocie aan oak kun sloan en tis ton hééééél dik in orde
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
juist terug en ik moet zeggen... onderschat het niet!jodelaietie wrote:Waar zitten die verkenners, de bar aan het uitproberen ?
Vandaag een windeke dat toch wel parten speelt bij het tweede deel van de tocht...
Het is aan te raden om je krachten goed te doseren om op het einde de man met de hamer niet tegen te komen...
Alles is mooi berijdbaar, maar toch is het hier en daar goed spoorzoeken.
Niets moet er uit, dat op zich is al positief!
Jammer genoeg wel geen tijd meer om de foto's te plaatsen... Eten en dan weer weg de zaal en zo gaan klaar zetten...
Eén raad... kom af!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
jup,
scout 1 is geland
awel....'k moe zeggen...twordt ne toffe rit met een lekkere bikers-mix:singletracks,tegelpaadjes(voor lichterveldenoarke
)boereslagen,bosstroken,nijdige klimmetjes en snelle afdalingen!!
het parcour ligt er super bij,een tweetal baggerstroken waaronder één die door menig biker "a pied" zullen gedaan worden
hier en daar een strook waar het glijden en schuiven is maar een goede band en de juiste bandenspanning kan al veel doen!!
ge moet werkelijk stevie wonder noemen om onze fluo oranje pijlen niet op te merken
her en der er zelfs nog eentje bijgehangen en er waren nergens pijlen gedraaid of weggenomen
vergeet ook niet om te "doseren" want het manneke met de moker loert achter iedere hoek!!
beste bikers...op deze tt zullen jullie ongetwijfeld jullie hartje kunnen ophalen maar er ook nog ne keer bijvermelden om respect voor elkaar,de privé doorgangen en de natuur te hebben!!
in ieder geval tot morgen bij de steenbakkers te moen!!
we verwachten jullie allen en we zijn er klaar voor!!!
uw dienaar...dark dingo
scout 1 is geland
uw dienaar...dark dingo
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
verdoeme...ge zijt me voor!! tot morgen,rockie!!Rock Rider wrote:juist terug en ik moet zeggen... onderschat het niet!jodelaietie wrote:Waar zitten die verkenners, de bar aan het uitproberen ?
Vandaag een windeke dat toch wel parten speelt bij het tweede deel van de tocht...
Het is aan te raden om je krachten goed te doseren om op het einde de man met de hamer niet tegen te komen...
Alles is mooi berijdbaar, maar toch is het hier en daar goed spoorzoeken.
Niets moet er uit, dat op zich is al positief!
Jammer genoeg wel geen tijd meer om de foto's te plaatsen... Eten en dan weer weg de zaal en zo gaan klaar zetten...
Eén raad... kom af!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
fast & furious wrote:Voila,juste wére van de garage met minne vélo en olles dik in orde.
K'goa nu een poar lefkes goan drinken![]()
waar dak oltid goa gaan spinnen.
Mss een bitje stafocie aan oak kun sloan en tis ton hééééél dik in orde![]()
![]()
!
Voila sè,juist een telefoontje gedaan naar mijn neef die bij de Vlaamse gemeenschap ter bestrijding van dopinggebruik werkt en kunnen regelen dat er van 10u tot 11 uur medische controle is voor iedere niet naar adem snakkende deelnemer die nog aan het treintje hangt.(al dan niet met een afstandje tussen)Voor ik en de Fast zal dat geen probleem zijn;maar voor de anderen.........
-
biker tino
- Mountainbiker
- Cristalix
- Mountainbiker
Niemand? Allez how zeg, ga ik serieus alleen moeten rijden en iedereen ne goeien dag zeggen als ik ze inhaalCristalix wrote:Rijdt er al een forumgroepke of zijn er mensen waar ik eventueel mee mee mag rijden? 't Is omdat ik er morgen alleen voor sta en alleen is toch maar alleen hé. Ik ga normaalgezien met de bike van Marke richting Moen, mochten er nog zelfde richting gaan met de bike, laat iets weten plz... Aja, ben geen slak in 't rijden, zal dus met de meesten meegeraken.