16/12/07 Lubbeek-Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Cyclomakke
- Mountainbiker
Post by Cyclomakke »
Dat komt allemaal in orde, hou 't weerbericht maar in de gaten !petacchi wrote:
En hoe zit het parcoursbouwers ... hebben jullie de wegen een beetje moddervrij kunnen houden ???
Ondertussen is de volgende horde ook genomen : Op de meer uitdagende stukjes voorzien we - zoals eerder als geopperd was - een klein alternatief lusje voor diegenen die zich nog niet ervaren/geroepen/(zot?) genoeg voelen... Zo blijft er voor ieder wat wil(d)s inzitten !
www.wtcool.net
- www.Fietsshop.be
- Mountainbiker
Post by www.Fietsshop.be »
Héhé net nog eens iedereen trachten te mobiliseren en de www.FIETSSHOP.be - bikers komen ook af met een delegatie.
ik heb in elk geval al enkele toezeggingen. Er zijn er een paar die al weken niet hebben gereden dus die zullen wel afzien
het spijtige is dat ik daar ook zal bijhoren
tot bikes op zondag
ik heb in elk geval al enkele toezeggingen. Er zijn er een paar die al weken niet hebben gereden dus die zullen wel afzien
het spijtige is dat ik daar ook zal bijhoren
tot bikes op zondag
- amateur-biker
- Mountainbiker
Post by amateur-biker »
Heb de voorbije twee jaar deze tocht gereden en moet zeggen dat het me echt goed bevallen is. Het parcours is zeer afwisseld en schitterend. Het varieert van zeer technische stukken tot rustige boswegels. De organisatie heeft ook hard gewerkt aan de kleine tekortkomingen uit de eerste tocht. Ze hebben nu uitstekende bevoorradingen (met o.a. warme soep) en ook de afspuitstand werd grondig aangepakt. De warme kantine achteraf laat toe om nog eens na te genieten. Bij mij staat deze tocht alleszins met rood aangestipt. Met de aangekondigde weersomstandigheden wordt het schitterend. De eerste keer moesten we nog de sneeuwbuien trotseren en vorig jaar had het de dag voordien nog ferm gegoten maar nu kondigen de omstandigheden zicht super aan. Ik denk eerlijk gezegd dat de afwezigen groot ongelijk zullen hebben en zullen watertanden als ze achteraf al die positieve commentaren zullen lezen.....helaas te laat voor hen. Tot zondag.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Hoe ligt het parkoers er op de moment bij, zullen er nog baggerstroken zijn?
Hoe rij je best als je van de ring komt afrit hoeveel en hangen er pijltjes van aan de afslag,tot zondag
Hoe rij je best als je van de ring komt afrit hoeveel en hangen er pijltjes van aan de afslag,tot zondag
Afrit Haasrode (Brabanthal) op de E40 richting Luik - einde van de afrit meevolgen want wegenwerken, tot aan rondpunt - dan volledig ronddraaien en zelfde richting terug tot aan T-kruispunt met lichten(3de lichten).laagvlieger wrote:Hoe ligt het parkoers er op de moment bij, zullen er nog baggerstroken zijn?