15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Daizelduwers komen met vier af

Tot morgen!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

straks gaan we (Dark Dingo, Steven2 en ik) samen op weg voor een laatste stand van zaken...

Vanavond nog enkele fotokes van het parcours online zetten en dan zijn we klaar om er in te vliegen zeker?

De medewerkers morgen krijgen allemaal een naamkaartje met daarop hun eigen naam en voor de forumleden ook hun nickname... kwestie van ze te herkennen voor diegenen die ze nog nie kennen hé...

grtz
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Dat het maar rap morgen is.

Begin der ferm naar uit te kijken. Deze namiddag de beentjs eens losrijden om dan morgen namiddag voluit te kunnen gaan. :bounce: :bounce: :bounce:

Ga mijn mede bikers nog eens mailen om zeker mee paraat te staan. :roll:

Tot morgen

Metalbiker

Tegenterters
Aarsele
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

Wij ('t vrouwke & mezelf) zullen er ook bij zijn!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Metalbiker wrote:Dat het maar rap morgen is.

Begin der ferm naar uit te kijken. Deze namiddag de beentjs eens losrijden om dan morgen namiddag voluit te kunnen gaan. :bounce: :bounce: :bounce:

Ga mijn mede bikers nog eens mailen om zeker mee paraat te staan. :roll:

Tot morgen

Metalbiker

Tegenterters
Aarsele
Wie zijde gij? Zijt gij Davy?

Grtjs,
Knurrebikers Lady
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Rijdt er al een forumgroepke of zijn er mensen waar ik eventueel mee mee mag rijden? 't Is omdat ik er morgen alleen voor sta en alleen is toch maar alleen hé. Ik ga normaalgezien met de bike van Marke richting Moen, mochten er nog zelfde richting gaan met de bike, laat iets weten plz... Aja, ben geen slak in 't rijden, zal dus met de meesten meegeraken. :wink:
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Mister T. zal aanwezig zijn met in zijn zog - maar wellicht veeleer rijdend vóór hem - een meute Brigandsbikers! 8)

Man, dat he maar gauw morgen is!!!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Yow gasten,

Voila se ,

Alle privé en andere stukken uitgepijld !
Zopas is de laatste controle op pad gestuurd, hier in Moen en omgeving al gans de dag zonnig maar fris weer !

Als gevolg van de vriestemp nie verschieten dat het parcours 80% verhard is hé, alhoewel :wink: #-o

Ws straks het verhaal van Rock rider en Dark Dingo + Steven2 die dus nu vertrokken zijn =D> =D>

Ik zie het in ieder geval zitten hoor !

Wel nog een kleine wijziging meedelen : door omstandigheden zal Kommil Foo niet in den toog te vinden zijn maar op BV 2 en zal ik zijn taken overnemen samen met de Piraat !

Aan allen een fijne ( maar frisse ) bike-dag toegewenst !

Gr,
Casper :lol:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Alles staat klaar om er morgen in te vliegen......alleen moet ik nog weten wanneer ik de wekker moet zetten.(moet nl. de Fast een beetje uit de wind zetten hé :wink: #-o )

Steenbakkerkes....smout maar goed uldre kitten want er zal een pakske volk op afkomen en het is jullie van harte gegund!!!

tot morgen.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

veeteeteetje wrote:
kenny wrote: Ik zal wel lachen, want dien die op kop rijd met een bende gasten in zijn wiel die ferm aan het afzien zijn zal ikke zijn :lol: :wink: (ja, de form is goed)
Het is te hopen voor U dat ge were niet afkomt met diene "jeanettevélo" van zondag :lol: :lol: :lol: anders maakt ge geen schijn van kans.

Dat zou pas om te lachen zijn. :lol: :lol:
Pas maar op van mijne zondagse velo, ge waart er toch niet mee mee hé :lol: Morgen kom ik met de mijne, zondag met "nen anderen" #-o :lol:
Post Reply