Daizelduwers komen met vier af
Tot morgen!
15/12/07 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
straks gaan we (Dark Dingo, Steven2 en ik) samen op weg voor een laatste stand van zaken...
Vanavond nog enkele fotokes van het parcours online zetten en dan zijn we klaar om er in te vliegen zeker?
De medewerkers morgen krijgen allemaal een naamkaartje met daarop hun eigen naam en voor de forumleden ook hun nickname... kwestie van ze te herkennen voor diegenen die ze nog nie kennen hé...
grtz
Vanavond nog enkele fotokes van het parcours online zetten en dan zijn we klaar om er in te vliegen zeker?
De medewerkers morgen krijgen allemaal een naamkaartje met daarop hun eigen naam en voor de forumleden ook hun nickname... kwestie van ze te herkennen voor diegenen die ze nog nie kennen hé...
grtz
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
Dat het maar rap morgen is.
Begin der ferm naar uit te kijken. Deze namiddag de beentjs eens losrijden om dan morgen namiddag voluit te kunnen gaan.
Ga mijn mede bikers nog eens mailen om zeker mee paraat te staan.
Tot morgen
Metalbiker
Tegenterters
Aarsele
Begin der ferm naar uit te kijken. Deze namiddag de beentjs eens losrijden om dan morgen namiddag voluit te kunnen gaan.
Ga mijn mede bikers nog eens mailen om zeker mee paraat te staan.
Tot morgen
Metalbiker
Tegenterters
Aarsele
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Wie zijde gij? Zijt gij Davy?Metalbiker wrote:Dat het maar rap morgen is.
Begin der ferm naar uit te kijken. Deze namiddag de beentjs eens losrijden om dan morgen namiddag voluit te kunnen gaan.![]()
![]()
![]()
Ga mijn mede bikers nog eens mailen om zeker mee paraat te staan.![]()
Tot morgen
Metalbiker
Tegenterters
Aarsele
Grtjs,
Knurrebikers Lady
- Cristalix
- Mountainbiker
Rijdt er al een forumgroepke of zijn er mensen waar ik eventueel mee mee mag rijden? 't Is omdat ik er morgen alleen voor sta en alleen is toch maar alleen hé. Ik ga normaalgezien met de bike van Marke richting Moen, mochten er nog zelfde richting gaan met de bike, laat iets weten plz... Aja, ben geen slak in 't rijden, zal dus met de meesten meegeraken. 
- casper
- Mountainbiker
Yow gasten,
Voila se ,
Alle privé en andere stukken uitgepijld !
Zopas is de laatste controle op pad gestuurd, hier in Moen en omgeving al gans de dag zonnig maar fris weer !
Als gevolg van de vriestemp nie verschieten dat het parcours 80% verhard is hé, alhoewel
Ws straks het verhaal van Rock rider en Dark Dingo + Steven2 die dus nu vertrokken zijn
Ik zie het in ieder geval zitten hoor !
Wel nog een kleine wijziging meedelen : door omstandigheden zal Kommil Foo niet in den toog te vinden zijn maar op BV 2 en zal ik zijn taken overnemen samen met de Piraat !
Aan allen een fijne ( maar frisse ) bike-dag toegewenst !
Gr,
Casper
Voila se ,
Alle privé en andere stukken uitgepijld !
Zopas is de laatste controle op pad gestuurd, hier in Moen en omgeving al gans de dag zonnig maar fris weer !
Als gevolg van de vriestemp nie verschieten dat het parcours 80% verhard is hé, alhoewel
Ws straks het verhaal van Rock rider en Dark Dingo + Steven2 die dus nu vertrokken zijn
Ik zie het in ieder geval zitten hoor !
Wel nog een kleine wijziging meedelen : door omstandigheden zal Kommil Foo niet in den toog te vinden zijn maar op BV 2 en zal ik zijn taken overnemen samen met de Piraat !
Aan allen een fijne ( maar frisse ) bike-dag toegewenst !
Gr,
Casper
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Alles staat klaar om er morgen in te vliegen......alleen moet ik nog weten wanneer ik de wekker moet zetten.(moet nl. de Fast een beetje uit de wind zetten hé
)
Steenbakkerkes....smout maar goed uldre kitten want er zal een pakske volk op afkomen en het is jullie van harte gegund!!!
tot morgen.
Steenbakkerkes....smout maar goed uldre kitten want er zal een pakske volk op afkomen en het is jullie van harte gegund!!!
tot morgen.
Pas maar op van mijne zondagse velo, ge waart er toch niet mee mee héveeteeteetje wrote:Het is te hopen voor U dat ge were niet afkomt met diene "jeanettevélo" van zondagkenny wrote: Ik zal wel lachen, want dien die op kop rijd met een bende gasten in zijn wiel die ferm aan het afzien zijn zal ikke zijn![]()
(ja, de form is goed)
![]()
![]()
anders maakt ge geen schijn van kans.
Dat zou pas om te lachen zijn.![]()