09/12/2007 Wielsbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

[quote="PR-barberiet"]vorig jaar hadden we 1100 deelnemers, het is inderdaad het weer die ons een beetje de das heeft omgedaan, en enkele forumbikers die onze tocht elk jaar afbreken .......

'k zie toch nergens geen negatieve commentaar. Ik denk dat de weersomstandigheden en de staat van het parcours veeleer de schuldigen zijn.
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Dit zal vermoedelijk met het weer te maken hebben van de voorbije dagen die misschien bij velen de twijfel heeft doen toeslaan, want aan de tocht zelf zal het zeker niet gelegen hebben [-X , de comentaren hier op dit Forum zeggen genoeg, en deze kan ik alleen maar beamen!

=D> =D> =D>voor de (grote) tocht, bepijling en de organisatie!
Tot volgend jaar :roll:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

tja, en als je als "modale" biker gemiddeld 1 keer per week gaat biken, is het altijd kiezen... hertsberge is dan ook een zware concurrent om in hetzelfde weekend tegenover je eigen organisatie te staan... denk dat bikers die 2 ritten per weekend rijden, nog altijd in de minderheid zijn
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Vanavond opnieuw enkele foto's toegevoegd op onze site,

nu zitten we reeds op 500 foto's

morgen meer...

http://www.mtbuw.be
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

PR-barberiet wrote:Vanavond opnieuw enkele foto's toegevoegd op onze site,

nu zitten we reeds op 500 foto's

morgen meer...

http://www.mtbuw.be
chapeau gasten dat jullie (gratis) nog zoveel foto's beschikbaar stelt! Opnieuw een meerwaarde voor jullie TT!

hier alvast de mooiste kuiten van zondag ll.

8)

Image
fotografke
Mountainbiker

Post by fotografke »

Mr T.,

Je hebt gelijk! Wat een service!

Volgend jaar komen we zeker terug met nog meer Brigandsbikers!!

Nogmaals proficiat aan de organisatie!

grt
D.
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

hoi heb nog een pijlke zien hangen aan het kruispunt vlak voor ideal tuft (boffontstraat) de baan naar wielsbeke centrum.T'is maar da het weet e'. groetjes
Edge wrote:Vermoeid...vermoeid...vermoeid. Maar het was de moeit)e. Pijltjes wegnemen. Eigenlijk had ik geen pijltjes meer nodig om te zien waar ze gereden hadden. Ondanks het zeer slecht weer op zaterdag en dagen ervoor zijn we meer dan content met de opkomst. Diegene die het niet aangedurfd hebben, hadden zeker ongelijk. Er was wel efkes paniek toen we gisterenmorgen vroeg, de eendjes zagen zwemmen op ons parcours??? Ik dacht eerst dat het ons barberietje was, maar het waren degelijk echte...Overstroming in Aarsele. Het nieuwe stuk off-road hebben we helaas nog vlug moeten schrappen. En nu kan ik mijn pijlen niet wegnemen of ik zal een bootje moeten huren. Dan zijn er terug weer de plezanterikken die alle borden van de "splitsing" weggefoefelt hebben.
=D> =D> =D> =D> Ik had liever gehad dat diezelfde personen vandaag al onze pijltjes wegnamen, maar nee :roll: :roll: . Maar allèè, iedereen is blijkbaar content..Zo zullen we er volgend jaar terug tegenaan gaan.
Nogmaals dank aan alle deelnemers, de senteboase club (zaal) en zeker nie te vergeten al onze vrijwillige medewerkers.
Tot volgend Jaar
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Ik zal dat doorgeven aan The Edge van dat pijlke !!

Voila de laatste foto's staan op de site http://www.mtbuw.be

er staan ongeveer 600 foto's op, er staan er nog enkele bij die genomen zijn bij de Red-bull babes :P

groetjes

PR-barberiet !
Fluppe
Mountainbiker

Post by Fluppe »

Pr-barberiet , merci voor de foto hé ! 'k sta er vreed schone ip !!
gilberke
Mountainbiker

Post by gilberke »

Puik werk jongens,

ondanks de "mozze" sjieke tocht

ook merci voor de gewonnen bal bij de tombola!

Wie zijn idee was dat om "rambo" in te huren ? ... :roll:
Post Reply