15/12/07 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
nonde, nonde, al van gisteren aan het sukkelen met pijnlijke schouder, mogelijk een spierverrekking
. Nu, voor morgen al congé gepakt om eens goed uit te rusten, want deze TT kan/mag/wil ik echt niet missen. (alleen jammer van dat weer hé, als er nu eens één tocht was waar je zeker was van slecht weer
)
't zal de late voormiddag worden dit jaar, want morgenavond Huldiging van de sportlaureaten 2007 in Torhout
en voor het eerst laureaat in het lokale mtb-criterium! (alle Torhoutse ritten gereden, 'k kan weer weg voor een tijdje) 'k Wist dat ik nog eens in de prijzen zou rijden. 
't zal de late voormiddag worden dit jaar, want morgenavond Huldiging van de sportlaureaten 2007 in Torhout
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
tja, er zijn geen zekerheden meer in het leven hé... da is nu ook duidelijk...Lichterveldenaere wrote: Nu, voor morgen al congé gepakt om eens goed uit te rusten, want deze TT kan/mag/wil ik echt niet missen. (alleen jammer van dat weer hé, als er nu eens één tocht was waar je zeker was van slecht weer)
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Het is te hopen voor U dat ge were niet afkomt met diene "jeanettevélo" van zondagkenny wrote: Ik zal wel lachen, want dien die op kop rijd met een bende gasten in zijn wiel die ferm aan het afzien zijn zal ikke zijn![]()
(ja, de form is goed)
Dat zou pas om te lachen zijn.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ne mens zou zowaar nog ambitie krijgenzanneis wrote: we gaan ne keer de boskes opsommen ...
- kanaalzone = singletrack tussen de bomen![]()
- granvalbos
- bellegembos in dalende lijn ! (is trouwens privéterrein waarvoor we als eerste club toestemming kregen om erdoor te rijden)
- mortagnebos
- de ballons in moen = singletrack tussen struiken en bomen
- kanaalzone 2 = singletrack tussen de bomen
Dus als we de Fast er af rijden
Ik val ook in de prijzen, maar toch zal ik vroeg aan de start verschijnen!!!Lichterveldenaere wrote:morgenavond Huldiging van de sportlaureaten 2007 in Torhouten voor het eerst laureaat in het lokale mtb-criterium!
Zo kan onze XIII ook in de namiddag starten he!
Als ik je moet komen oppikken...
Vorig jaar kregen we een schitterende, maar oh zo zware tocht voor de voeten geschoven... amai, regen!!!!!!!!!!!
Het zal nu zaterdag gewoon supergenieten zijn!!!
Succes aan de voltallige en sympathieke crew!!!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Cowboy:Bellegembos naar beneden is echt iets voor U.cowboy peter wrote:ne mens zou zowaar nog ambitie krijgenzanneis wrote: we gaan ne keer de boskes opsommen ...
- granvalbos
- bellegembos in dalende lijn ! (is trouwens privéterrein waarvoor we als eerste club toestemming kregen om erdoor te rijden)
- mortagnebos
- kanaalzone 2 = singletrack tussen de bomen.
Dus als we de Fast er af rijdendrinken we de rest van het jaar voor niet, of heb ik mis verstaan?
Volle gas,vol risico,technisch hier en daar.
Allleen jammer dat wanneer je eruit komt weer bergop moet en dat het toch vrij ver van de meet is waardoor de anderen een mikpunt zullen hebben.
Maar niet plooien,aanklampen is al wat ge moet doen.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
aanklampen !!!! niets ervan, na 1200m plan ik mijn eerste (aan)val.veeteeteetje wrote:Cowboy:Bellegembos naar beneden is echt iets voor U.cowboy peter wrote:ne mens zou zowaar nog ambitie krijgenzanneis wrote: we gaan ne keer de boskes opsommen ...
- granvalbos
- mortagnebos
- kanaalzone 2 = singletrack tussen de bomen.
Dus als we de Fast er af rijdendrinken we de rest van het jaar voor niet, of heb ik mis verstaan?
Volle gas,vol risico,technisch hier en daar.
Allleen jammer dat wanneer je eruit komt weer bergop moet en dat het toch vrij ver van de meet is waardoor de anderen een mikpunt zullen hebben.
Maar niet plooien,aanklampen is al wat ge moet doen.![]()
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Hier al verschillende keren mijne naam tegengekomen en k'heb zo den indruk dat ge denkt
de Fast te kennen.
Is wel de bedoeling dat het een gezellige rit wordt,maar om de spelregels
een beetje duidelijker te maken moeten jullie(degene die aanzetten en
aankomen met ik wel evenveel kilometers hebben als ik,en géne hoek afsnijden,hé)wel met mij meerijden!
Is niet de bedoeling dat de 'mug' ons komt oprapen,hé(mss op den après,hihihi
)
Den eerste keer Moen en al direkt mooi weer,zou beter volgend jaar ook weer aanwezig zijn
!
tot morgen,de Fast(voor het vertrekuur)
Is wel de bedoeling dat het een gezellige rit wordt,maar om de spelregels
een beetje duidelijker te maken moeten jullie(degene die aanzetten en
aankomen met ik wel evenveel kilometers hebben als ik,en géne hoek afsnijden,hé)wel met mij meerijden!
Is niet de bedoeling dat de 'mug' ons komt oprapen,hé(mss op den après,hihihi
Den eerste keer Moen en al direkt mooi weer,zou beter volgend jaar ook weer aanwezig zijn
tot morgen,de Fast(voor het vertrekuur)