16/12/07 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

ne geweldige opkikker gekregen bij de EXTRA bevoorrading(koffie met ... :bounce: bij...... :wink: en een leuke bediening :bounce: ,in négligé. :roll: .)De beentjes waren op slag weer goed.Hopelijk dit jaar terug... [-o<[/quote]

Dezen extra ravito zal wel lukken,maar madam uit haar bed krijgen zal niet gaan denk ik zo aan haar nen asem te horen. [-X [-X
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

Gisteren ons "primeurke"een beetje opgekuist en linten gehangen,de eerste 150m zullen er voor zorgen dat ge rap een "baaike" te veel aan hebt :lol: :lol: (een redelijk stijgingsprocentje in het veld).
Daarna nog een technische afdaling van een dikke 200m en de start is gezet voor onze TT. :bounce: :bounce:

Vandaag hier en daar efkens gaan kijken naar de toestand,een dame die rustig aan het MBiken was zei:"lastig,maar goed te doen"en ze reed dan nog met gewone sportschoentjes =D> =D>

Morgen de heuveltjes in Sente een beetje bijwerken zodat ze berijdbaar zijn (ze zijn daarnaast aan het bouwen),hier en daar wat linten hangen,een brugje leggen,pijlen hangen,draadje open doen,enz..............
en de zondag is in aantocht...........

Laat maar komen :wink: :lol:

Tot zondag!!!!!!!!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

HanZi wrote: Dezen extra ravito zal wel lukken,maar madam uit haar bed krijgen zal niet gaan denk ik zo aan haar nen asem te horen. [-X [-X
Geen nood,we zullen ze wel wakker maken. :bounce:
Voor ons zal ze wel ne keer een efforke doen. =D> =D>
T'is trouwens veel te lang geleden dat we ze nog ne keer gezien hebben. #-o #-o
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

veeteeteetje wrote:
HanZi wrote: Dezen extra ravito zal wel lukken,maar madam uit haar bed krijgen zal niet gaan denk ik zo aan haar nen asem te horen. [-X [-X
't is van ik ook al bijna een weke geleden,en toen heeft ze toch wat anders gezegd ,of 'k moete mishoord hebben #-o
Onbijt op bed :bounce: ;ook weer ne primeur voor de forumtrein.De vonken zullen uit de rails spuiten bij de start.

We zullen stille zijn en ne keer de "schone slaapster" .......laten verder slapen. :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

grote plateau wrote:
veeteeteetje wrote:
't is van ik ook al bijna een weke geleden,en toen heeft ze toch wat anders gezegd ,of 'k moete mishoord hebben #-o
Onbijt op bed :bounce: ;ook weer ne primeur voor de forumtrein.De vonken zullen uit de rails spuiten bij de start.

We zullen stille zijn en ne keer de "schone slaapster" .......laten verder slapen. :wink:
Een extra bevoorrading? Schone slaapster? Négligé???
K'begin wakker te worden. :bounce:
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Sorry Lendelede, ik pas voor dit jaar. Verleden jaar teveel modder gezien. Zal morgen in Hooglede rijden , zodat ik toch de nodige kilometertjes heb.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jocca wrote:Na weeeeeeeken niet meer te hebben gereden ga ik mijn zeer bescheiden wederoptreden maken. Ik hoop 1 km met de forumbende mee te kunnen en dan kan mijn dag al niet meer stuk. Conditie zit net als het weer ferm in het slop.
Als ge belooft niet over te geven, dan wil ik wel samen met jou een revalidatie TT rijden... Ik ben ook ver van in form en SuPaH Fly kan toch niet heel de tijd babysitten op nonkel Moustache :oops: :oops: :oops:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

balance2007 wrote:Sorry Lendelede, ik pas voor dit jaar. Verleden jaar teveel modder gezien. Zal morgen in Hooglede rijden , zodat ik toch de nodige kilometertjes heb.
Sorry balance;ge weet niet wat ge mist #-o #-o

@ moustache en jocca;

welkom,we hebben voor u 4 afstanden beschikbaar(en voor iedereen natuurlijk)
25 - 32 - 39.5 - 53.5KM :lol: :-D

Tot zondag
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

stafke wrote:welkom,we hebben voor u 4 afstanden beschikbaar(en voor iedereen natuurlijk)
25 - 32 - 39.5 - 53.5KM :lol: :-D

Tot zondag
En ik had gedacht de kids tour te rijden... :^o :^o :^o
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Hallo,

Moustache voor mij ist goed zenne, ik zie wel waar ik geraak, want kheb nu al ademhalingsproblemen als ik de trap op moet lopen. In ieder geval start ik met goede moed voor de 53,5 km, want ze geven voor morgen een stralende maar ijskoude dag uit. Eigenlijk wel ideaal weer voor mij. :bounce:

nu nog vlug vanuit gent naar houthulst rijden, wat klantbezoekjes, fiets kuisen (de modder van frankrijk hangt er nog aan #-o ) en dan dodooke doen want het was weer es te laat deze nacht (of moet ik deze morgen zeggen).

groetjes

jocca
Post Reply