16/12/07 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
16/12/07 Zonhoven
Gezien de weersverbetering die voorspeld is ga ik Zondag met veel waarschijnlijkheid deze tocht gaan doen. De reactie's in het topic van vorig jaar zijn redelijk positief. Uit eerdere tochten die ik hier gedaan heb weet ik dat de streek veel te bieden heeft, dus hopen we maar dat de organitatie er het maximum gaat uithalen. 
- rontherock
- Mountainbiker
Post by rontherock »
wij komen zondag ook rijden en weten dat het in zonhoven altijd een beetje zwaar is met het zand en zo tot zondag de dogbikers
K@rel wrote:waarschijnlijk ga ik deze tocht ook rijden.
Dit zal m'n eerste toertocht worden, nog iemand tips?
waar moet ik op letten zodat ik voor niemand in de weg rij, ik vrees dat men tempo nog niet hoog zal zijn.
Gewoon uw eigen tempo rijden, en zekers niet panikeren als er iemand sneller achter u rijd. Indien mogelijk maak je plaats en geef je even met de hand aan langs waar ze je kunnen passeren, zit je op een single-track blijf dan gewoon je tempo rijden het is tenslotte een toertocht en geen wedstrijd. Amuseer u, dat is het belangrijkste.
- fuel-tank
- Mountainbiker
Gf biker wrote:Gewoon uw eigen tempo rijden, en zekers niet panikeren als er iemand sneller achter u rijd. Indien mogelijk maak je plaats en geef je even met de hand aan langs waar ze je kunnen passeren, zit je op een single-track blijf dan gewoon je tempo rijden het is tenslotte een toertocht en geen wedstrijd. Amuseer u, dat is het belangrijkste.