16/12/07 De Hel van Kasterlee (duathlon)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
davevhs
Mountainbiker

Post by davevhs »

Wa.Ma wrote:Wat ik me nog wel afvroeg : mag er overal hulp staan om je MTB terug wat te fatsoeneren of mag dat enkel aan 'De Mast' ?
En is er een neutrale reinigingspost voorzien ?
Er is een neutrale reinigingspost voorzien aan De Mast. Daar kan u trouwens ook kleine reparaties laten uitvoeren. Deze dienst wordt aangeboden door Fietsen Van de Water.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Wa.Ma wrote:Dat wordt door de bomen slalommen... Door die modder geraakte nooit en dan met uw voeten in 15cm water terecht komen.. met temperaturen rond het vriespunt [-X [-X . Maar 't zijn natuurlijk wel de gekende plaatsen waar het altijd al vettig is. Dat ze er nu net nog met tractors zijn gaan bosbouwen maakt het natuurlijk allemaal nog wat erger.. En dan zeggen ze dat MTB-ers de bossen beschadigen. :roll: [/b]
We hebben er nu wel inderdaad de slechtste plekjes eruit genomen, gelukkig is het zo niet overal.
Straks sta ik daar alleen aan de start #-o

Slalommen tussen die bomen zie ik niet zitten.............. dan blijft ge gewoon steken, gewoon verstand op nul en doorcrossen.
Ik doe plastieke zakken (van den Aldi :lol: ) over mijn schoenen en dan de schoenovertrekken. Blijven ze gegarandeerd droog. Heb dit vorig jaar ook zo gedaan en heb geen koude voeten gehad.
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Griet wrote: gewoon verstand op nul .
Dat is alvast geen probleem, anders hadden we uberhaupt al niet ingeschreven :lol:
Griet wrote:Ik doe plastieke zakken (van den Aldi :lol: ) over mijn schoenen en dan de schoenovertrekken.
En dan met da plastiek over de voetplaatjes in uw spd-kes ? scheurt dat niet direct ? Heb al wel gehoord om zakken IN uw schoenen te dragen... Nu, ik heb Northwave Celsiuskes gekregen van't vrouwke... :bounce: :bounce: :bounce: die gaan nu zeker van pas komen.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Ja,............ ik heb het verkeerd geschreven, ..........eerst de plastiek zakjes aandoen, dan de schoenen en dan de overtrekken.
Ge ziet, al dat getrain tast op den duur nog meer aan :lol:

Heb gisteren opgevangen dat ze het parcour aan 't droog leggen zijn. Extra zand op de wel heel natte plaatsen.
Ik ga direct eens een toerke lopen richting stuk Hel en laat nog wel bericht.
P
Mountainbiker

Post by P »

Aan alle deelnemers veel succes gewenst.
Heb er alleszins veel zin in !!!
Het weer zal gunstig zijn , het parcours is wat is ,
nu nog de beentjes en het kopke fris maken en
we kunnen gaan vlammen...
:evil: www.triatleet.be :evil:
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Mijn laatste kilometerkes gelopen richting Hel en het ziet er al veel gunstiger uit.
De extra grote plassen zijn zo goed als verdwenen, het slijkspoor blijft maar het mag wel iets hebben.
Anders is het karakter van de wedstrijd ook weg. :drunk:
Het zand dat ze hebben bijgebracht op een andere plaats is niet expleciet voor de mountainbikers denk, ............. meer voor de wandelaars.
Die mogen ook nog wat hebben!!!
toeristje
Mountainbiker

Post by toeristje »

ZEER VEEL succes aan alle atleten, en denk eraan iedereen is winnaar zondag. =D> =D> =D>
Over een paar jaar ben ik ook van de partij om mee te doen.
Zondag zal ik komen supporteren voor de 3 collega's van de TWT.
den duvel
Mountainbiker

de hel

Post by den duvel »

Dië zand dat ze aangebracht hebben gaat dat na 2 rondes geen slijkpartij zijn?
davevhs
Mountainbiker

Re: de hel

Post by davevhs »

den duvel wrote:Dië zand dat ze aangebracht hebben gaat dat na 2 rondes geen slijkpartij zijn?
Dat vermoed ik ook. Ok, die plassen zijn nu wel weg, maar je kon daar vlot rond rijden, nu gaat die strook er zwaarder bij liggen. Maar of we daar echt van moeten gaan wakker liggen denk ik ni.
Wald Herr
Mountainbiker

Re: de hel

Post by Wald Herr »

den duvel wrote:Dië zand dat ze aangebracht hebben gaat dat na 2 rondes geen slijkpartij zijn?
Met -4 tot -6 de volgende 2 nachten en dagtemperaturen van 2 graden peins ik eerder dat alles zondag keihard ligt, en dat die bevroren spoorvorming serieuze valpartijen zal veroorzaken... #-o Zo ziede maar.. een week geleden gingen we vertrekken met de snorkel, nu met ijsschaatsen aan.. :lol: :lol: :lol:
Post Reply