15/12/07 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
maar ook in maag en lever!!kommil foo wrote:Alles doen om toch naar moen af te zakken chapeau man dat zegt alleen maar dat je mtber bent in hart en nierenveeteeteetje wrote:Minder goed nieuws hier vanuit het kamp van veeteeteetje.![]()
![]()
Ik zal in de voormiddag de start van het forumbikerskoerske en de verjaardag van de fast voor 99% zeker niet halen.![]()
Vrouwke moet vrijdag een operatie aan de knie ondergaan en ik zal haar een beetje moeten soigneren.Alsook de kids die zaterdagvoormiddag hun vrijetijdsbesteding hebben.Maar,......dit betekent niet dat ik Moen aan mijn neus zie voorbijgaan.Voor de namiddag is er wel een oplossing in de vorm van veeteemeemeetje die voor het vrouwke en de kids zal zorgen.In de voormiddag is het voorlopig onmogelijk.We proberen nog te zoeken naar een oplossing om er alsnog bij te zijn.We hebben nog altijd dat ene procentje,hé.
![]()
Voorlopig sta ik dus op de startrij in de namiddag.(Net als pepeetje)
Het nadeel bij hem is wel dat hij vroeg moet thuis,maar we zullen zeker de tt rijden.(Al is het in de corbilliard![]()
)
De start staat nu gepland voor 13u30-13u45.
De fast zal content zijn,want dat is weer één meer waar hij geen rekening moet meehouden.![]()
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Zopas Frank nog gezien op den "televies" en het wordt de mooiste dag zaterdag (Van -2 tot +2°) het een mooi winterzonnetje.![]()
![]()
't ziet er naar uit da we véél meer volk dan de vorige jaren gaan hebben!!van 1 herder naar 10
- casper
- Mountainbiker
Ieps,
Ben ier met wa parcour info :
Zopas nog bevestiging gekregen van de gemeente omtrent een 'vermeend' privé-stuk, waar dus niks van aan is en wij U dit mooie stukje off-road dus WEL kunnen presenteren
Gezien de weersomstandigheden dit jaar dus ne keer goed zijn
, gaan we der ook nog ne keer een stuk off-road bijlappen van zo'n 600m
Langste off-road stuk : 3Km, zit redelijk vroeg in het begin, en eindigen doen we ook met een off-road stuk van 1Km
Dees jaar gaan we jullie wel wa sparen, geen off-road strook meer na 200m maar dit jaar slechts na 1,2Km
Om St-Denijs te dwarsen kozen we voor ' tegelpaadjes' ofte ' stapsteentjes' genaamd, toch beter dan gewone weg
Rond het Grandvalbos en net na de 2 de BV bevinden zich de meeste road stukken
Nog vragen over parcours ?? stel ze gerust !!
Gr,
Casper
Ben ier met wa parcour info :
Zopas nog bevestiging gekregen van de gemeente omtrent een 'vermeend' privé-stuk, waar dus niks van aan is en wij U dit mooie stukje off-road dus WEL kunnen presenteren
Gezien de weersomstandigheden dit jaar dus ne keer goed zijn
Langste off-road stuk : 3Km, zit redelijk vroeg in het begin, en eindigen doen we ook met een off-road stuk van 1Km
Dees jaar gaan we jullie wel wa sparen, geen off-road strook meer na 200m maar dit jaar slechts na 1,2Km
Om St-Denijs te dwarsen kozen we voor ' tegelpaadjes' ofte ' stapsteentjes' genaamd, toch beter dan gewone weg
Rond het Grandvalbos en net na de 2 de BV bevinden zich de meeste road stukken
Nog vragen over parcours ?? stel ze gerust !!
Gr,
Casper
- casper
- Mountainbiker
oe da ge da weetzanneis wrote:gaat het over dat stukje bij "bellemans" ?casper wrote: Zopas nog bevestiging gekregen van de gemeente omtrent een 'vermeend' privé-stuk, waar dus niks van aan is en wij U dit mooie stukje off-road dus WEL kunnen presenteren
strook is ong 300m met zeer venijnig klimmeke in 't begin !
Gr,
Casper
op dokters advies zal het geen vtt in moen worden voor mij
'k heb deze tt nog nooit gemist maar omdat ik nog niet helemaal herstelt ben van een hernia zal het er niet inzitten dit jaar.
ik wens casper,rockrider,dark dingo,zanneis... en de rest van de bende het aller beste toe. het zal ongetwijfelt een dijk van ne tocht worden
.
tzal tot volgend jaar zijn.
ps: alle jarige van die dag nen dikke proficiat.

'k heb deze tt nog nooit gemist maar omdat ik nog niet helemaal herstelt ben van een hernia zal het er niet inzitten dit jaar.
ik wens casper,rockrider,dark dingo,zanneis... en de rest van de bende het aller beste toe. het zal ongetwijfelt een dijk van ne tocht worden
ps: alle jarige van die dag nen dikke proficiat.
moonrider wrote:nonkie wrote:op dokters advies zal het geen vtt in moen worden voor mij![]()
![]()
ik wens casper,rockrider,dark dingo,zanneis... en de rest van de bende het aller beste toe. het zal ongetwijfelt een dijk van ne tocht worden.
ps: alle jarige van die dag nen dikke proficiat.![]()
[/quote
By the way , de bar is altijd open , ook voor de niet bikers hé ! Kom gerust af als ge goeste hebt! Alvast een spoedig herstel !
Moonie
tzal nie mankeren
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Welke bospassages zitten er nu wel in en welke (eventueel door de weersomstandigheden) niet???casper wrote: Nog vragen over parcours ?? stel ze gerust !!
Gr,
Casper
Bellegembos(in dalende lijn,hoop ik),Granvalbos,.....
En hoe zit het nu met Kooigembos??