15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Dit wordt mijn 1e Moen, maar kijk er al naar uit =D>
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Herderteller staat ondertss op 10!

Vorig jaar enkel Herder Ronny.... hopelijk komt niet iedere groep met 10 keer meer volk :wink: file!!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

kommil foo wrote:
veeteeteetje wrote:Minder goed nieuws hier vanuit het kamp van veeteeteetje. :cry: :cry:

Ik zal in de voormiddag de start van het forumbikerskoerske en de verjaardag van de fast voor 99% zeker niet halen. :-? :-? Vrouwke moet vrijdag een operatie aan de knie ondergaan en ik zal haar een beetje moeten soigneren.Alsook de kids die zaterdagvoormiddag hun vrijetijdsbesteding hebben.Maar,......dit betekent niet dat ik Moen aan mijn neus zie voorbijgaan.Voor de namiddag is er wel een oplossing in de vorm van veeteemeemeetje die voor het vrouwke en de kids zal zorgen.In de voormiddag is het voorlopig onmogelijk.We proberen nog te zoeken naar een oplossing om er alsnog bij te zijn.We hebben nog altijd dat ene procentje,hé. :-)

Voorlopig sta ik dus op de startrij in de namiddag.(Net als pepeetje)
Het nadeel bij hem is wel dat hij vroeg moet thuis,maar we zullen zeker de tt rijden.(Al is het in de corbilliard :lol: :lol: )
De start staat nu gepland voor 13u30-13u45.

De fast zal content zijn,want dat is weer één meer waar hij geen rekening moet meehouden. :P

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Zopas Frank nog gezien op den "televies" en het wordt de mooiste dag zaterdag (Van -2 tot +2°) het een mooi winterzonnetje.
Alles doen om toch naar moen af te zakken chapeau man dat zegt alleen maar dat je mtber bent in hart en nieren =D> =D> =D>
maar ook in maag en lever!! :wink: :drunk:
't ziet er naar uit da we véél meer volk dan de vorige jaren gaan hebben!!van 1 herder naar 10 (o) knurrebikers lady met haar gevolg,méér forumbikers,bikers van dadizele,brugge en de vrienden van 't zeetje,de vrienden van frankrijk en wallonie...wat dat weer allemaal nie kan doen!!in ieder geval...allen welgekomen,jullie worden met open armen ontvangen :-({|= nog een kleine rechtzetting voor m'n collega op het werk...als ge bij de concurentie gaat biken zet ik volgende week uw banden van uwe heftruck plat,vliegt uw brooddoos in de container,steek ik elektriek op uw kastje en zal u een onaangename geur rond uw machine waarnemen!!met vriendelijke groeten...uw collega :evil: :wink: :evil:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Ieps,

Ben ier met wa parcour info :

Zopas nog bevestiging gekregen van de gemeente omtrent een 'vermeend' privé-stuk, waar dus niks van aan is en wij U dit mooie stukje off-road dus WEL kunnen presenteren =D> =D>

Gezien de weersomstandigheden dit jaar dus ne keer goed zijn 8) , gaan we der ook nog ne keer een stuk off-road bijlappen van zo'n 600m [-o< [-o<

Langste off-road stuk : 3Km, zit redelijk vroeg in het begin, en eindigen doen we ook met een off-road stuk van 1Km #-o

Dees jaar gaan we jullie wel wa sparen, geen off-road strook meer na 200m maar dit jaar slechts na 1,2Km :drunk: :oops:

Om St-Denijs te dwarsen kozen we voor ' tegelpaadjes' ofte ' stapsteentjes' genaamd, toch beter dan gewone weg :wink:

Rond het Grandvalbos en net na de 2 de BV bevinden zich de meeste road stukken :oops:

Nog vragen over parcours ?? stel ze gerust !!

Gr,
Casper :lol:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

casper wrote: Zopas nog bevestiging gekregen van de gemeente omtrent een 'vermeend' privé-stuk, waar dus niks van aan is en wij U dit mooie stukje off-road dus WEL kunnen presenteren
gaat het over dat stukje bij "bellemans" ?
casper
Mountainbiker

Post by casper »

zanneis wrote:
casper wrote: Zopas nog bevestiging gekregen van de gemeente omtrent een 'vermeend' privé-stuk, waar dus niks van aan is en wij U dit mooie stukje off-road dus WEL kunnen presenteren
gaat het over dat stukje bij "bellemans" ?
oe da ge da weet #-o #-o
strook is ong 300m met zeer venijnig klimmeke in 't begin !

Gr,
nonkie
Mountainbiker

Post by nonkie »

op dokters advies zal het geen vtt in moen worden voor mij :cry: :cry:
'k heb deze tt nog nooit gemist maar omdat ik nog niet helemaal herstelt ben van een hernia zal het er niet inzitten dit jaar.
ik wens casper,rockrider,dark dingo,zanneis... en de rest van de bende het aller beste toe. het zal ongetwijfelt een dijk van ne tocht worden =P~ .
tzal tot volgend jaar zijn.

ps: alle jarige van die dag nen dikke proficiat. =D> =D>
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

By the way , de bar is altijd open , ook voor de niet bikers hé ! Kom gerust af als ge goeste hebt :wink: ! Alvast een spoedig herstel !

Moonie
Last edited by moonrider on Thu 13 Dec 2007 13:55, edited 1 time in total.
nonkie
Mountainbiker

Post by nonkie »

moonrider wrote:
nonkie wrote:op dokters advies zal het geen vtt in moen worden voor mij :cry: :cry:
'k heb deze tt nog nooit gemist maar omdat ik nog niet helemaal herstelt ben van een hernia zal het er niet inzitten dit jaar.
ik wens casper,rockrider,dark dingo,zanneis... en de rest van de bende het aller beste toe. het zal ongetwijfelt een dijk van ne tocht worden =P~ .
tzal tot volgend jaar zijn.

ps: alle jarige van die dag nen dikke proficiat. =D> =D>[/quote

By the way , de bar is altijd open , ook voor de niet bikers hé ! Kom gerust af als ge goeste hebt :wink: ! Alvast een spoedig herstel !

Moonie

tzal nie mankeren :wink: :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

casper wrote: Nog vragen over parcours ?? stel ze gerust !!
Gr,
Welke bospassages zitten er nu wel in en welke (eventueel door de weersomstandigheden) niet???

Bellegembos(in dalende lijn,hoop ik),Granvalbos,.....
En hoe zit het nu met Kooigembos??
Post Reply