Shadow derailleur XTR 2008
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Supra
- Mountainbiker
- Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Die discussie gaan we niet meer aan... Heb totaal geen ervaring met de remmen, weet niet wat te verwachten. Ik was super content van men Juicy's, dus als ze even goed doen ben ik content.mtb arno wrote:Supra wrote:Het is uiteindelijk toch X.O geworden met Hope mini remmen![]()
behalve de remmen, die zijn
- Supra
- Mountainbiker
- Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Die discussie gaan we niet meer aan... Heb totaal geen ervaring met de remmen, weet niet wat te verwachten. Ik was super content van men Juicy's, dus als ze even goed doen ben ik content.mtb arno wrote:Supra wrote:Het is uiteindelijk toch X.O geworden met Hope mini remmen![]()
behalve de remmen, die zijn
Heb wel de gewone schijven in plaats van de floating disc's. FD werd me afgeraden, er kwam na verloop van tijd speling op het schijfje t.o.v. de voet.
- Cubebiker2
- Mountainbiker
Post by Cubebiker2 »
Zeer goede keuze!!Supra wrote:mtb arno wrote:Supra wrote:Het is uiteindelijk toch X.O geworden met Hope mini remmen
Gisteren tijdens de baggerwerken in Londerzeel, heb ik de XTR grondig in de frut gereden.
Derailleur in achterwiel en dat was toch iets teveel van het goede voor die carbon kooi. Gevolg: carbon kooi in exact vier stukken die ik uit woede in iemand zijn voortuintje heb gesmeten (
shame on me).
Als er iemand een XTR aan een zacht prijsje wegdoet, laat maar iets horen
Derailleur in achterwiel en dat was toch iets teveel van het goede voor die carbon kooi. Gevolg: carbon kooi in exact vier stukken die ik uit woede in iemand zijn voortuintje heb gesmeten (
Als er iemand een XTR aan een zacht prijsje wegdoet, laat maar iets horen
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
XTR shadow
Post by madskatingcow »
Shit happens - kijk maar naar de veldrijders waar kiezeltjes dit al kunnen veroorzaken 
Last edited by madskatingcow on Mon 07 Jan 2008 12:12, edited 1 time in total.
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
dit hoor ik veel gebeuren,hoe doen jullie dat om u derailleur in't wiel de laaten draiien lolgreenie wrote:Derailleur in achterwiel . Gevolg: carbon kooi in exact vier stukken
doet de carbon er iets aan of gewoon bad luck ?